Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21472429
1
Perioada de actualizare
de la
04.09.2025 13:59
până la 11.09.2025 13:45
până la 11.09.2025 13:45
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
11.09.2025 13:45
până la 24.09.2025 13:45
până la 24.09.2025 13:45
3
Licitaţie
25.09.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
351 870 MDL
Perioada clarificărilor:
4 sept 2025, 13:59 - 11 sept 2025, 13:45
Perioada de depunere a ofertelor:
11 sept 2025, 13:45 - 24 sept 2025, 13:45
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrărilor de reparație a băilor și a sistemului de încălzire la Centrul de plasament pentru persoane vârstnice, persoane cu dizabilități din cadrul Direcției protecția persoanelor în vârstă și a persoanelor cu dizabilități a STAS-ului Strășeni din s. Micleușeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun 25
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 sept 2025, 13:59
Data ultimilor modificări
9 sept 2025, 13:45
Achizitii.md ID
21472429
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare atas centru_reparație băi.pdf
anunț de participare atas centru_reparație băi.pdf
Documentele la ofertă
-
4.09.25 13:59
documentația_standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 lp.docx
Documentele la ofertă
-
4.09.25 13:59
Data:
8 sept 2025, 10:43
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Publica-ti Va rog F1 desfasurat ori Catalogul de preturi (fara pret)
Răspuns (9 sept 2025, 13:32):
Va rog sspecificati despre ce desfasurari aveti nevoie
Data:
9 sept 2025, 14:38
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Aveti aici de construit niste bai simple dar ati bagat conditii de parca construiti vreun aeroport sau alt obiect strategic. Lasati-o mai moale dragii mei ca distrugeti concurenta. Ce fel de ISO pentru 3 banuti? Asa obiect poate fi efectuat de o firma incepatoare cu angajati buni in termeni si calitativ. Pentru 350 mii se cer disponibili 500 mii. Unde-i logica? Povestea veche-birocratie la maxim. Cat umblati voi cu hartoage s-ar putea efectua lucrarile usor. Cu atat mai mult ca suma obiectului cate sub incidenta la achizitii cu costuri mici care are o procedura simplificata. Voi din contra le complicati.
Răspuns (10 sept 2025, 08:22):
Devizul de cheltuieli a fost supus verificărilor de către un specialist acreditat. Suma finala este inscrisă in avizul verificatorului.
Data:
10 sept 2025, 10:28
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Prin ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări , anexa 23 din documentația standart aveți obligația sa publicați forma 1 desfășurata, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurată cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK