1
Perioada de actualizare
de la 29.08.2025 10:40
până la 08.09.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.09.2025 11:00
până la 19.09.2025 10:00
au rămas 8 ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 401 310 MDL
Perioada clarificărilor: 29 aug 2025, 10:40 - 8 sept 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 sept 2025, 11:00 - 19 sept 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Conform cerințelor caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
29 aug 2025, 10:40
Data ultimilor modificări
3 sept 2025, 10:49
Achizitii.md ID
21470980
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae fezabilitate parcaj m1.doc
Documentele la ofertă
-
29.08.25 10:40
documentația standard lucrari proiectări.docx
Documentele la ofertă
-
29.08.25 10:40
contract prestare servicii sf (tipizat).docx
Documentele la ofertă
-
29.08.25 10:40
caiet de sarcini sf (parcaj m1).docx
Documentele la ofertă
-
29.08.25 10:40
Data:
3 sept 2025, 10:49
Subiectul întrebării:
Elemente necesare pentru elaborarea studiului de fezabilitate
Întrebare:
In caietul de sarcini anexat la documentația de atribuire nu este specificat unele elemente necesare pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru construcția parcajului adiacent drumului M1 și anume: 1. Pentru a determina zona unde există suficient spațiu, în limitele sectorului de drum M1 “Frontiera cu Romînia – Leușeni – Chișinău – Dubăsari - Frontiera cu Ucraina, km 1,00 – km 85,46” pentru elaborarea (construcția) parcajului adiacent drumului M1, este necesar să se știe pentru ce număr de mașini ar trebui proiectată zona de parcaj ? 2. De care parte a drumului M1 (stânga, dreapta) se prevede parcajul ? 3. Care este conceptul/ standardul parcării, cu ce facilități (toaletă, duș, baie, camera de odihnă) trebuie să fie dotat locul de parcare? 4. Vă rugăm să clarificați rolul parcajului dat și dacă este posibilă proiectarea acestui parcaj dincolo de kilometru indicat, km 1,00 - km 85,46? de exemplu, după intersecția denivelată drumului M1 cu R6 (km 105,0), deoarece, la lotul 1 (km 1,00 – km 9,2) și lotul 4 (km 62,5 – km 85,4) se prevede deja parcaj adiacent drumului M1.
Răspuns (5 sept 2025, 10:29):
Dorim să subliniem că aspectele menționate reprezintă tocmai obiectul studiului de fezabilitate ce urmează a fi elaborat. Scopul principal al acestui studiu este de a identifica și de a fundamenta, pe baza unor analize tehnice, economice, de trafic și funcționale, soluția optimă pentru amplasarea, capacitatea și dotările necesare ale parcajului adiacent drumului M1. Prin urmare, răspunsurile la întrebările Dvs. vor fi dezvoltate în cadrul studiului, după cum urmează: 1. Capacitatea parcajului cu determinarea numărului optim de locuri de parcare reprezintă un obiectiv cheie al studiului. Acesta se va stabili în baza unei analize aprofundate a fluxului de trafic (în special al vehiculelor de mare tonaj), a politicilor de transport, a necesităților transportatorilor și a altor criterii relevante. Studiul va identifica și va justifica zona cu spațiu suficient pentru amenajarea unei parcări sigure și securizate. 2. Poziționarea exactă a parcajului (pe partea stângă sau dreaptă a drumului) va fi stabilită în urma analizelor multicriteriale efectuate în cadrul studiului de fezabilitate. Se vor lua în considerare factori precum: configurația terenului, costurile de expropriere, vizibilitatea, siguranța rutieră (facilitarea intrărilor și ieșirilor din parcare), impactul asupra mediului și conexiunea cu alte infrastructuri existente. 3. Conceptul, dotările și nivelul de echipare al parcării vor fi propuse și justificate în cadrul studiului. Ofertantul va trebui să analizeze și să propună facilitățile necesare, în conformitate cu standardele europene și naționale în vigoare (de exemplu, standardele privind parcările sigure și securizate pentru camioane), precum și cu nevoile identificate ale utilizatorilor. Acestea pot include, fără a se limita la: grupuri sanitare (WC, dușuri), spații de odihnă pentru șoferi, sisteme de supraveghere video, iluminat corespunzător. 4. Rolul parcarii este de a spori siguranța rutieră prin asigurarea unor spații adecvate pentru odihna obligatorie a șoferilor și de a oferi servicii conexe acestora. Deși obiectul contractului vizează sectorul de drum cuprins între km 1,00 și km 85,46, studiul de fezabilitate poate analiza și oportunitatea amplasării parcajului în afara acestui tronson (de exemplu, după km 105,0), doar dacă se demonstrează, printr-o analiză fundamentată, că o astfel de soluție ar fi mai eficientă din punct de vedere tehnic, economic și al siguranței rutiere. Existența altor parcări planificate pe sectoarele adiacente (lotul 1 și lotul 4) trebuie luată în considerare în analiza de necesitate și oportunitate. În concluzie, vă încurajăm să abordați aceste puncte nu ca pe niște cerințe prestabilite, ci ca pe principalele obiective de cercetare și analiză pe care trebuie să le îndepliniți prin elaborarea unui studiu de fezabilitate complet și bine fundamentat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.