1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2025 14:58
până la 02.09.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2025 10:00
până la 11.09.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 485 432,18 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2025, 14:58 - 2 sept 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2025, 10:00 - 11 sept 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de forare, punere în funcțiune, montare a sondei arteziene pentru alimentarea populației cu apa din s. Chetriș, r-nul Fălești, conform proiectului tehnic și caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5913, MOLDOVA, Făleşti, s.Călineşti, -
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Constantin Condru
Telefonul de contact
068428382
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 sept 2025, 13:43
Valoarea estimată (fără TVA)
1 485 432,18 MDL
Achizitii.md ID
21470597
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5913, MOLDOVA, Făleşti, s.Călineşti, -
Durata contractului
14 sept 2025 14:54 - 31 dec 2025 13:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de forare, punere în funcțiune, montare a sondei arteziene pentru alimentarea populației cu apa din s. Chetriș, r-nul Fălești, conform proiectului tehnic și caietului de sarcini CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202508261452_DS_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 14:58
202508261452_Borderou de lucrari.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
26.08.25 14:58
202508261452_DUAE.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 14:58
Комиссия
Prenume
Procopciuc Ala
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1007601002201
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. Gama-Vilo Service SRL

Preţul ofertei: 1 476 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări