1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2025 12:49
până la 01.09.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2025 11:00
până la 08.09.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 549 310 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2025, 12:49 - 1 sept 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2025, 11:00 - 8 sept 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2025, 12:12
Data ultimilor modificări
26 aug 2025, 12:49
Valoarea estimată (fără TVA)
1 549 310 MDL
Achizitii.md ID
21470504
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
30 sept 2025 12:48 - 1 dec 2025 12:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a trotuarului pietonal pe drumul public național R8 Edineţ – Otaci – frontiera cu Ucraina, km 36.6 - 38.2 (stînga) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 12:49
caiet de sarcini trotuar r8.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 12:49
duae lucrari trotuar r8.doc
Documentele la ofertă
-
26.08.25 12:49
contract de antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 12:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 1 406 575,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1756199600111 din 19.09.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1756199600111 din 08.09.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a trotuarului pietonal pe drumul public național R8 Edineţ – Otaci – frontiera cu Ucraina, km 36.6 - 38.2 (stânga), vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.R.L. KVM CONS a propus oferta în sumă de 1 406 575,10 (un milion patru sute șase mii cinci sute șaptezeci și cinci lei, 10 bani) lei, fără TVA și 1 687 890,12 (un milion șase sute optzeci și șapte mii opt sute nouăzeci lei, 12 bani) lei, inclusiv TVA. Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 1 417 417,78 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SA DRUMURI-BRICENI

Preţul ofertei: 1 549 517,74 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 1 780 862,31 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări