1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2025 10:00
până la 05.09.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.09.2025 11:00
până la 16.09.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 263 700 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2025, 10:00 - 5 sept 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 sept 2025, 11:00 - 16 sept 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2025, 9:37
Data ultimilor modificări
31 aug 2025, 10:11
Valoarea estimată (fără TVA)
263 700 MDL
Achizitii.md ID
21470384
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
30 sept 2025 09:53 - 17 nov 2025 10:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
M5 frontiera cu Ucraina – Criva – Bălți – Chișinău – Tiraspol – frontiera cu Ucraina, km 103,75-133,00 (sectorul IV Rîșcani-Bălți) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_evaluare_lot iii.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 10:00
caiet de sarcini_evaluare_lot ii.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 10:00
caiet de sarcini_evaluare_lot iv.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 10:00
duae servicii cadastrale evaluare 5 loturi.doc
Documentele la ofertă
-
26.08.25 10:00
caiet de sarcini_evaluare_lot v.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 10:00
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 10:00
caiet de sarcini_evaluare_lot i.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 10:00
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
26.08.25 10:00
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CENTRUL DE EXPERTIZA INDEPENDENTA S.R.L

Preţul ofertei: 224 293 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1756190307531 din 19.09.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1756190307531 din 16.09.2025 ce vizează achiziționarea serviciilor de evaluare în scopul determinării cuantumului despăgubirilor în procesul de expropriere a terenurilor pentru lucrările de construcție, reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor naționale conform loturilor (5 loturi), vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. În urma evaluării ofertelor prezentate la procedura de achiziție grupul de lucru a constatat că la lotul 2 nu a fost depusă nici o ofertă, din care considerente se anulează conform Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015, art. 71 al. 1 lit. a. Operatorul economic ”CENTRUL DE EXPERTIZĂ INDEPENDENTĂ” S.R.L s-a clasat pe primul loc la toate 4 loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: R33 – com. Ivanovca, com. Lăpușna, com. Onești, mun. Hînceşti, sat. Bălceana, sat. Bujor, sat. Pervomaiscoe (raionul Hîncești), R34 – com. Antoneşti, sat. Stoianovca, sat. Ghioltosu, com. Ţiganca, com. Goteşti, com. Toceni (raionul Cantemir) și com. Cucoara, sat. Roşu, sat. Badicul Moldovenesc, com. Zîrneşti, sat. Andruşul de Jos (raionul Cahul) - 24 449 lei (douăzeci și patru mii patru sute patruzeci și nouă lei, 00 bani), fără TVA și 29 339 (douăzeci și nouă mii trei sute treizeci și nouă lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 3: M5 frontiera cu Ucraina – Criva – Bălți – Chișinău – Tiraspol – frontiera cu Ucraina, km 103,75-133,00 (sectorul IV Rîșcani-Bălți) – 224 293,00 (două sute douăzeci și patru mii două sute nouăzeci și trei lei, 00 bani) lei, fără TVA și 269 152,0 (două sute șaizeci și nouă mii una sută cincizeci și doi lei 00 bani) inclusiv TVA; Lot 4: M1 Frontiera cu România – Leușeni – Chișinău – Dubăsari – frontiera cu Ucraina (Vama Leușeni) – 27 638,00 (douăzeci și șapte mii șase sute treizeci și opt lei, 00 bani) lei, fără TVA și 33 166 (treizeci și trei mii una sută șaizeci și șase lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 5: R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (sectorul Zagarancea – frontiera cu România), inclusiv punctul de trecere a frontierei de stat cu infrastructura conexă – 28 701,00 (douăzeci și opt mii șapte sute unu lei, 00 bani) lei, fără TVA și 34 441 (treizeci și patru mii patru sute patruzeci și unu lei, 00 bani) inclusiv TVA; Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie și anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării. Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări