Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
22.08.2025 21:19
până la 11.09.2025 22:07
până la 11.09.2025 22:07
2
Propunerea ofertelor
de la
11.09.2025 22:07
până la 22.09.2025 19:07
până la 22.09.2025 19:07
au rămas 7 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
1 100 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 aug 2025, 21:19 - 11 sept 2025, 22:07
Perioada de depunere a ofertelor:
11 sept 2025, 22:07 - 22 sept 2025, 19:07
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2025, 21:19
Data ultimilor modificări
7 sept 2025, 1:03
Achizitii.md ID
21469825
MTender ID
CPV
72800000-8 - Servicii de audit informatic şi de testări informatice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale
Buget: 1100000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini modificat - testare securitate produse age_1.signed.semnat.pdf
caiet de sarcini modificat - testare securitate produse age_1.signed.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini modificat - testare securitate produse age_1.signed.semnat.pdf
caiet de sarcini modificat - testare securitate produse age_1.signed.semnat.pdf
ID: 0c2e049a-80d8-44d4-b40a-a2bb32a35b09
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini - testare securitate produse age.signed.semnat.pdf
caiet de sarcini - testare securitate produse age.signed.semnat.pdf
ID: 0c2e049a-80d8-44d4-b40a-a2bb32a35b09
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
7.09.25 01:03
documentația standard modificată.semnat.pdf
documentația standard modificată.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
documentația standard modificată.semnat.pdf
documentația standard modificată.semnat.pdf
ID: 4ae256ff-4222-4da4-a2ee-8c47333cdd51
Documentele la ofertă
-
documentația standard.semnat.pdf
documentația standard.semnat.pdf
ID: 4ae256ff-4222-4da4-a2ee-8c47333cdd51
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-documentația standard
7.09.25 01:03
anunțul de participare modificat.semnat.pdf
anunțul de participare modificat.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunțul de participare modificat.semnat.pdf
anunțul de participare modificat.semnat.pdf
ID: efbb4b6d-270b-4ded-8f3e-2ada52f9c088
Documentele la ofertă
-
anunțul de participare.semnat.pdf
anunțul de participare.semnat.pdf
ID: efbb4b6d-270b-4ded-8f3e-2ada52f9c088
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-anunțul de participare
7.09.25 01:03
Data:
27 aug 2025, 17:44
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
In urma analizarii documentatiei aferente procedurii (Anuntul de participare si Caietul de sarcini), va adresam urmatoarea solicitare de clarificari:
1. Referitor la ofertarea pretului in MDL (Anunt de participare, p.23) – se specifica faptul ca ofertele se prezinta in valuta MDL. Cum se procedeaza in cazul ofertantilor din afara Republicii Moldova? Exista restrictii privind participarea acestora sau modalitati specifice de conversie/ajustare a ofertelor? Mentionam faptul ca in documentul “Documentatia standard”, Sectiunea 2 – Calificarea candidatilor/ofertantilor, se mentioneaza: “Orice operator economic, resident sau nerezident, persoana fizica sau juridica de drept public sau privat ori asociatie de astfel de personae are dreptul de a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica de bunuri si servicii”
De asemenea, exista posibilitatea sa fie efectuate plati in alta valuta (EUR/USD)?
2. Desfasurarea testelor de penetrare (Caiet de sarcini, cap. 3.2.1, Testare de penetrare) – va rugam sa specificati daca prestatorului i se va oferi acces VPN sau alte metode de acces securizat pentru realizarea testelor la distanta.
3. Declaratia de independenta (Anunt de participare, p.17 si Caiet de sarcini, p.6.1) – va rugam sa detaliati:
o ce intelegeti prin „alte misiuni deja desfasurate” si care este perioada de timp la care se raporteaza misiunile desfasurate,
o exista posibilitatea in care un furnizor a prestat servicii pentru sisteme distincte de cele vizate acum sau pentru AGE in general.
Subliniem ca, potrivit bunelor practici internationale de audit, simpla prestare anterioara de servicii pe alte sisteme, fara legatura directa cu obiectul actualei achizitii, nu ar trebui calificata drept conflict de interese. Va rugam sa clarificati la ce fel de se servicii/misiuni faceti referire.
4. Certificarile expertilor (Caiet de sarcini, p.6.2) – referitor la cerintele solicitate pentru membrii echipei de proiect, va rugam sa clarificati:
o daca, pentru certificarile mentionate expres (ex. CISSP, CISM, OSCP, CEH Master, CISA, ISO/IEC 27001 Lead Auditor etc.), se accepta si certificari echivalente recunoscute la nivel international, care acopera acelasi domeniu de competenta;
o daca certificarile suplimentare indicate in caietul de sarcini sunt considerate cerinte obligatorii pentru calificare sau reprezinta criterii optionale care contribuie la punctajul de evaluare al ofertei. In cazul in care reprezinta criterii optionale, va rugam sa precizati care este punctajul pentru acestea.
Va multumim anticipat pentru raspuns si pentru clarificarile care ne vor ajuta sa formulam o oferta conforma si competitiva.
Răspuns (5 sept 2025, 23:12):
Buna ziua,
Vă rog să vedeți răspunsurile la întrebările de mai sus:
1. Punctul 50 al documentației standard prevede expres: Operatorii economici pregătesc ofertele conform cerințelor stabilite în anunțul de participare, publicat de către autoritatea contractantă în Buletinul achizițiilor publice, și depun ofertele în mod electronic, folosind fluxurile interactive de lucru puse la dispoziție de platformele electronice, cu excepția cazurilor prevăzute la art. 33 alin. (7) şi alin. (11) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoana fizica sau juridica de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane are dreptul de a participa la procedura de atribuire a contractului de achiziție publica de bunuri si servicii, doar oferta urmează să fie prezentată în MDL.
2. Se acceptă efectuarea unor activități de proiect de la distanță (la sediul Prestatorului) cu condiția că acest lucru nu diminuează nivelul de calitate și securitate al testelor efectuate și livrabilelor care fac obiectul acestui Contract.
3. În caietul de sarcini este indicat „alte misiuni deja desfășurate aferente obiectului de achiziție” . ” Prin ”alte misiuni deja desfășurate, aferente obiectului de achiziție” se înțeleg activități anterioare pe platformele din perimetru (Wallet 2.0, EVOSign, eKYC) în ultimii 3 ani.
4. Se acceptă certificări echivalente.
Data:
1 sept 2025, 09:54
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari 2
Întrebare:
1. In vederea estimarii efortului necesar, va rugam sa ne oferiti urmatoarele informatii de clarificare a scopului, pentru fiecare din cele 3 solutii guvernamentale(Wallet 2.0; EVOSign; eKYC):
a. Cate aplicatii sunt in scopul testelor de penetrare si ce tip de aplicatii sunt(aplicatie web, aplicatie mobila, API-uri backend, baze de date)
b. Exista API-uri pentru sisteme care intra in scopul testarii? Daca da, va rugam sa ne indicati nr. de API-uri
c. In scopul testarii intra si infrastructura interna aferenta aplicatiilor? Daca da, va rugam sa ne indicati nr. de IP-uri
d. Numarul estimativ de linii cod pentru codul sursa pentru fiecare sistem
e. In vederea realizarii testelor de penetrare, se poate asigura acces VPN la aplicațiile și infrastructura în scop?
2. Referitor la Documentele, ce constituie oferta (documentele menționate obligatoriu se plasează în cadrul procedurii în SIA RSAP, respectiv: "Efectuarea sistematică a plații impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale și lipsa datoriilor la data petrecerii procedurii de achiziție (data deschiderii ofertelor) – informația colectată de pe platforma MCabinet"
In cazul in care ofertantul nu este rezident al Republicii Moldova, se accepta documente care dovedesc plata impozitelor, taxelor si lipsa datoriilor?
Răspuns (5 sept 2025, 23:20):
Vă rog să vedeți răspunsurile la întrebările de mai sus:
1. Numărul exact de instanțe și componente va fi confirmat și detaliat în Etapa I (Plan de testare – SoW), ținînd cont de faptul că reprezintă informații confidențiale, vor fi furnizate după semnarea angajamentului de confidențialitate de către ofertantul desemnat câștigător.
Se acceptă efectuarea unor activități de proiect de la distanță (la sediul Prestatorului) cu condiția că acest lucru nu diminuează nivelul de calitate și securitate al testelor efectuate și livrabilelor care fac obiectul acestui Contract.
2. În cazul în care ofertantul nu este rezident al Republicii Moldova, se acceptă documente care atestă achitarea impozitelor și taxelor, precum și lipsa datoriilor, eliberate de autoritatea competentă din țara al cărei rezident este operatorul economic.
Data:
1 sept 2025, 11:19
Subiectul întrebării:
Certificat ISO 27001
Întrebare:
Referitor la cerinta privind detinerea de catre ofertant a certificatului ISO/IEC 27001, in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare membru asociat trebuie sa detina aceasta certificare?
Răspuns (5 sept 2025, 23:26):
Pentru ofertele depuse în asociere, cerința de calificare privind deținerea certificatului ISO/IEC 27001 este obligatoriu a fi îndeplinită de către fiecare membru al asocierii
Data:
8 sept 2025, 10:27
Subiectul întrebării:
Valuta oferta si contract
Întrebare:
1. Buna ziua, referitor la raspunsul dumneavoastra, respectiv: "doar oferta urmează să fie prezentată în MDL", va rugam sa clarificati in ce valuta va fi incheiat contractul cu ofertantul castigator.
2. De asemenea, va rugam sa ne ajutati cu un raspuns la intrebarea anterioara: "Certificarile suplimentare indicate in caietul de sarcini sunt considerate cerinte obligatorii pentru calificare sau reprezinta criterii optionale care contribuie la punctajul de evaluare al ofertei? In cazul in care reprezinta criterii optionale, va rugam sa precizati care este punctajul pentru acestea."
Răspuns (9 sept 2025, 22:07):
Buna ziua, vă rog să vedeți răspunsurile la întrebările de mai sus:
1. Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoana fizica sau juridica de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane are dreptul de a participa la procedura de atribuire a contractului de achiziție publica de bunuri si servicii, doar oferta urmează să fie prezentată în MDL – respectiv, contractul se încheie în MDL.
2. Consultați p.25 al Anunțului de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK