Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
180 000 MDL
Perioada clarificărilor:
20 aug 2025, 15:02 - 21 aug 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 aug 2025, 16:00 - 25 aug 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de tipărirea cărţilor
Informația despre anulare
Motivul anulării
Suma eronat planificata
Data anulării
21 aug 2025, 12:43
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 aug 2025, 15:02
Data ultimilor modificări
21 aug 2025, 12:43
Achizitii.md ID
21468832
MTender ID
CPV
22100000-1 - Cărţi, broşuri şi pliante tipărite
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Servicii de tipărirea cărţilor
Data:
20 aug 2025, 16:23
Subiectul întrebării:
PDF și condiții de livrare
Întrebare:
Bună ziua! Cartea este pregătită pentru tipar, PDF? În punctul 9 este specificat termenul de livrare 01.09.2025, pentru așa standart de carte 7BC este prea puțin timp
Răspuns (21 aug 2025, 12:41):
Buna ziua. În curind va fi modificat Anuntul de participare si suma estimativa.
Data:
21 aug 2025, 11:45
Subiectul întrebării:
Conditii de executare și livrare
Întrebare:
Buna ziua! Termen de executare până la 01.09.2025 pentru cărți cusute cu ață nu este real, este nevoie de mai mult timp.
Răspuns (21 aug 2025, 12:41):
Buna ziua. În curind va fi modificat Anuntul de participare si suma estimativa.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK