1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2025 10:58
până la 01.09.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2025 09:00
până la 08.09.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 871 488 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2025, 10:58 - 1 sept 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2025, 9:00 - 8 sept 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Transonul:
-demolări
-Lucrări de terasament
-Sistemul rutier
-instalarea bordurilor mari
-trotuare
-lucrări pentru asigurarea siguranței rutiere(montarea indicatoarelor.marcaj

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5438, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, s.Tareuca r-l Rezina
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Cuzuioc
Telefonul de contact
025433515
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2025, 10:58
Data ultimilor modificări
18 aug 2025, 22:11
Achizitii.md ID
21467721
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de evaluare
-DUAE
18.08.25 10:58
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-documentația standart
18.08.25 10:58
Data:
18 aug 2025, 22:11
Subiectul întrebării:
Consum ciment
Întrebare:
Există un proiect, schiță de proiect?
Răspuns (19 aug 2025, 10:15):
Nu există proiect,lucrările se vor efectua conform caietului de sarcini.
Data:
20 aug 2025, 17:01
Subiectul întrebării:
period plata
Întrebare:
Care este perioada de plată după finalizarea lucrării?
Răspuns (21 aug 2025, 09:50):
Conform contractului de Finanțare nr.RZ 14066 DE-1 cu Finanțatorul "IP Oficiul Național de Dezvoltare Regională și Locală", finanțatorul se obligă de a verifica și aviza solicitările de efectuare a plăților înaintate de către Beneficiar, însoțite de documentele specifice obiectului achiziției în cazul solicitării a plății finale, în termen de pînă la 30 zile calendaristice din momentul recepționării acestora.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.