1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2025 11:35
până la 20.08.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2025 09:00
până la 25.08.2025 10:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
26.08.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 130 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2025, 11:35 - 20 aug 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2025, 9:00 - 25 aug 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Autoritatea contractantă intenționează să inițieze procedura de achiziție publică pentru furnizarea de mobilier de birou necesar dotării și organizării eficiente a spațiilor administrative. Scopul achiziției este asigurarea unui mediu de lucru funcțional, ergonomic și estetic.
Mobilierul solicitat trebuie să fie nou, de calitate superioară, realizat din materiale durabile, cu finisaje moderne, și să respecte normele de siguranță și funcționalitate aplicabile.
Livrarea și montajul vor fi asigurate de către operatorul economic, la sediul autorității contractante, în termenul stabilit prin contract.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ștefan cel Mare și Sfînt134, et.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nadolschi Zinaida
Telefonul de contact
69747840
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2025, 11:35
Data ultimilor modificări
18 aug 2025, 11:35
Achizitii.md ID
21467720
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.1.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.25 11:35
anexa nr. 2.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.25 11:35
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.