1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2025 15:00
până la 31.08.2025 10:52
2
Propunerea ofertelor
de la 31.08.2025 10:52
până la 05.09.2025 10:52
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 139 217 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2025, 15:00 - 31 aug 2025, 10:52
Perioada de depunere a ofertelor: 31 aug 2025, 10:52 - 5 sept 2025, 10:52
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Renovarea drumului central pe str. Stefan cel Mare si Sfint din localitatea Gura Bicului, r-nul Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6523, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Gura Bîcului, str. Canas Camzin
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Brehova
Telefonul de contact
026541221
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2025, 14:54
Data ultimilor modificări
29 aug 2025, 10:52
Valoarea estimată (fără TVA)
4 139 217 MDL
Achizitii.md ID
21467400
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6523, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Gura Bîcului, str. Canas Camzin
Durata contractului
7 sept 2025 08:00 - 31 dec 2025 10:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Renovarea drumului central pe str. Stefan cel Mare si Sfint din localitatea Gura Bicului, r-nul Anenii Noi CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
15.08.25 15:00
documentația standart_lucrari.docx
Specificaţie tehnică
-
15.08.25 15:00
anunț de participare drum.signed.pdf anunț de participare drum.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
29.08.25 10:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 3 691 375,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Vizualizarea actelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Group One SRL

Preţul ofertei: 3 937 934,75 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări