1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2025 08:56
până la 25.08.2025 10:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 25.08.2025 10:00
până la 08.09.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 910 443,17 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2025, 8:56 - 25 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 aug 2025, 10:00 - 8 sept 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Mobilier pentru la Instituția Publică de Educație Timpurie nr. 8 din str. Negruzzi 105, mun. Orhei

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Manoli
Telefonul de contact
076700406
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2025, 8:56
Data ultimilor modificări
15 aug 2025, 13:57
Achizitii.md ID
21467050
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
LOT 10 Seturi de pufuri
Data:
15 aug 2025, 13:57
Subiectul întrebării:
LOT 10
Întrebare:
Pozitiile 88 si 89 pot fi acceptate fara pal si picioare, pe principiul celorlalte produse moi din specificatie?
Răspuns (15 aug 2025, 14:49):
Bună ziua. Solicităm să fie respectată specificația tehnică conform caietului de sarcini.
Data:
15 aug 2025, 15:36
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Bună ziua! Legea 131/2015, art.21, alin (2), lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci când un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului câștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. Stimată Autoritate Contractantă,în contextul celor relatate, vă rugăm să confirmați: în cazul depunerii ofertei pentru un singur lot, cifra de afaceri anuală minimă solicitată se va calcula individual pentru valoarea estimată a acestui lot (eventual dublată conform legii), sau se va raporta la suma totală indicată în DUAE, cap. IV, pct. 4B.2 și 4B.3?
LOT 10 Seturi de pufuri
Data:
15 aug 2025, 16:33
Subiectul întrebării:
Lot 10
Întrebare:
Buna ziua, Cerinta nr7 - Declaratie privind personalul de specialitate propus репtru implementarea contractului. Credem ca este abuziv cerinta data referitor la LOT10, nu este nevoie de careva certificari sau acte pentru a livra aceste bunuri. Va rog sa verificati cerintele.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.