1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2025 14:52
până la 24.08.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.08.2025 10:00
până la 04.09.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 8 321 218,32 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2025, 14:52 - 24 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2025, 10:00 - 4 sept 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Construcția drumului local, cuprins între str. Sihastrului 90 și IP Flaximan, or. Codru

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sclearova Alina
Telefonul de contact
022793932
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2025, 14:52
Data ultimilor modificări
18 aug 2025, 21:46
Achizitii.md ID
21466901
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare flaximan.pdf anunț de participare flaximan.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
14.08.25 14:52
documentatia standard flaximan.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard
14.08.25 14:52
proiect tehnic.pdf proiect tehnic.pdf
Documentele la ofertă
-PROIECT
14.08.25 14:52
caiet de sarcini flaximan.pdf caiet de sarcini flaximan.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
14.08.25 14:52
duae flaximan.docx
Documentele la ofertă
-duae
14.08.25 14:52
Data:
18 aug 2025, 21:46
Subiectul întrebării:
AP 18 si 19 cifră de afaceri
Întrebare:
Revizuiți cerințele, Acestea sunt condiții restrictive, mai dure decât permite Documentația standard și Legea nr. 131/2015. Având în vedere că valoarea estimată a contractului este de cca 8.321.218 MDL fără TVA, vă rugăm să indicați temeiul și justificarea pentru care s-a stabilit nivelul de 15 milioane MDL atât pentru anul precedent, cât și pentru media ultimilor 3 ani.
Răspuns (19 aug 2025, 10:01):
Bună ziua, Va informam că conform art. 21 alin.(2) al Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului de achiziție. Totodată, în corespundere cu prevederile art. 21 alin.(1) lit.c) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, cerința dată urmează să fie prezentată în formă de declarație pentru perioada anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sunt disponibile.
Data:
18 aug 2025, 21:56
Subiectul întrebării:
întrebare
Întrebare:
Ce obligații revin antreprenorului privind gestionarea deșeurilor rezultate (material decapat, asfalt uzat, pământ excavat)? Există locații desemnate pentru depozitare/transport?
Răspuns (19 aug 2025, 16:14):
Bună ziua, conform caietului de sarcini aceste lucrări sunt prevăzute în documentație și respectiv vor fi adjudecate prin licitație publică cu consemnarea actului juridic.
Data:
20 aug 2025, 13:32
Subiectul întrebării:
Schema de amplasament
Întrebare:
E posibil sa plasati aici un plan general al priiectului?
Răspuns (21 aug 2025, 17:47):
Planul general al proiectului corespunde cu Planul de organizare al căilor de comunicare pe teritoriul UAT or. Codru (anexa 3 la Decizia nr.3/2 din 23 mai 2024), care va fi furnizat operatorului economic cîștigător pe suport electronic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.