1
Perioada de actualizare
de la 13.08.2025 08:50
până la 26.08.2025 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.08.2025 08:30
până la 04.09.2025 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 920 255 MDL
Perioada clarificărilor: 13 aug 2025, 8:50 - 26 aug 2025, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2025, 8:30 - 4 sept 2025, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrărilor de reparație a capitală a drumului de acces la Gimnaziu cu lungimea de 1500m și lățimea de 3,5m în satul Corjova, r-l Criuleni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4817, MOLDOVA, Criuleni, s.Corjova (r-l Criuleni), s.Corjova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Gore
Telefonul de contact
060556420
Datele achizitiei
Data publicării
13 aug 2025, 8:45
Data ultimilor modificări
13 aug 2025, 8:50
Valoarea estimată (fără TVA)
3 920 255 MDL
Achizitii.md ID
21466138
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4817, MOLDOVA, Criuleni, s.Corjova (r-l Criuleni), s.Corjova
Durata contractului
29 sept 2025 08:00 - 30 dec 2025 08:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrărilor de reparație a capitală a drumului de acces la Gimnaziu cu lungimea de 1500m și lățimea de 3,5m în satul Corjova, r-l Criuleni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-
13.08.25 08:50
caet de sarcini.pdf caet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
13.08.25 08:50
duae.docx
Documentele la ofertă
-
13.08.25 08:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lincons

Preţul ofertei: 3 184 199,16 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DORTEHTRANS

Preţul ofertei: 3 601 889,10 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări