Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21466012
1
Perioada de actualizare
de la
12.08.2025 15:45
până la 22.08.2025 10:00
până la 22.08.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
22.08.2025 10:00
până la 01.09.2025 10:00
până la 01.09.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
6 462 041,49 MDL
Perioada clarificărilor:
12 aug 2025, 15:45 - 22 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 aug 2025, 10:00 - 1 sept 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Construcția acoperișului șarpant și termoizolarea blocurilor grădiniței de copii ,,Mărțișor” din orașul Șoldănești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, str. Păcii 8A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2025, 15:45
Data ultimilor modificări
13 aug 2025, 14:31
Achizitii.md ID
21466012
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_martisor_2025.signed.signed.signed.pdf
ds_martisor_2025.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.08.25 15:45
Data:
13 aug 2025, 14:31
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Bună ziua, stimată autoritate contractantă, În urma analizei anunțului de participare, la punctul 16, subpunctul 8 privind experiența similară, menționați: „Ofertantul trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 5 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor) un contract ce a avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, prezentând copia contractelor, copia proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate.” Pentru a evita interpretări ulterioare și pentru a asigura conformitatea deplină cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, vă rugăm să reformulați cerința respectivă astfel încât aceasta să corespundă exact textului legal în vigoare, Pentru ca ulterior sa nu apara neclaritati solicitam sa corectati anuntul de participare adaugand pragul de acceptare al experientei similare propuse sa fie de cel putin 75% din valoarea ofertei
Data:
13 aug 2025, 16:06
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Solicităm respectuos să modificați subpct.11 din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK