1
Perioada de actualizare
de la 11.08.2025 13:41
până la 13.08.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.08.2025 12:00
până la 18.08.2025 10:00
au rămas 9 ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 190 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 aug 2025, 13:41 - 13 aug 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 aug 2025, 12:00 - 18 aug 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Prozorovschi
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
11 aug 2025, 13:41
Data ultimilor modificări
12 aug 2025, 14:20
Achizitii.md ID
21465441
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026
Data:
12 aug 2025, 14:20
Subiectul întrebării:
Intrebari clarificare
Întrebare:
1. Referitor la pct. 1.2 din Anuntul de participare, intelegerea noastra este ca toate costurile logistice ce pot decurge din organizarea conferintei de presa vor fi in sarcina Autoritatii Contractante (inclusiv echipamente de sonorizare, care sunt de obicei aferente inchirierii locatiei sau marcaje in locatie, spre exemplu banner/roll-up). Va rugam confirmati. 2. Referitor la pct 1.2 din Anuntul de Participare, va rugam sa ne clarificati daca costurile directe care pot rezulta din plasarile TV, radio, podcast-uri, etc, intra in sarcina Ofertantului sau vor fi acoperite de Autoritatea Contractanta. 3. Va rugam sa clarificati daca costurile cu participarea microinfluencerilor la evenimente intra in sarcina Ofertantului sau Autoritatea Contractanta dispune de un buget separat pentru costurile directe.
Răspuns (12 aug 2025, 17:19):
Buna ziua, 1. Referitor la pct. 1.2 din Anuntul de participare, intelegerea noastra este ca toate costurile logistice ce pot decurge din organizarea conferintei de presa vor fi in sarcina Autoritatii Contractante (inclusiv echipamente de sonorizare, care sunt de obicei aferente inchirierii locatiei sau marcaje in locatie, spre exemplu banner/roll-up). Raspuns: Reiteram- logistica, arenda și catering vor fi bugetate și contractate separat (nu sunt puse in sarcina/achizitia respectiva) . 2. Referitor la pct 1.2 din Anuntul de Participare, va rugam sa ne clarificati daca costurile directe care pot rezulta din plasarile TV, radio, podcast-uri, etc, intra in sarcina Ofertantului sau vor fi acoperite de Autoritatea Contractanta. Raspuns: Conform condițiilor relatate în punctul 1.2, ofertantul va furniza minim 3 participări/ per event laTV, radio, podcast-uri, etc, și intră nemijlocit în sarcina ofertantului. 3. Va rugam sa clarificati daca costurile cu participarea microinfluencerilor la evenimente intra in sarcina Ofertantului sau Autoritatea Contractanta dispune de un buget separat pentru costurile directe. Raspuns: Afirmam (da), precum ca intra în sarcina ofertantului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.