Achiziţie publică
21465441
Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026
1
Perioada de actualizare
de la 11.08.2025 13:41
până la 13.08.2025 12:00
până la 13.08.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.08.2025 12:00
până la 18.08.2025 10:00
până la 18.08.2025 10:00
au rămas 7 ore
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
190 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 aug 2025, 13:41 - 13 aug 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 aug 2025, 12:00 - 18 aug 2025, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Prozorovschi
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
11 aug 2025, 13:39
Data ultimilor modificări
12 aug 2025, 14:20
Valoarea estimată (fără TVA)
190 000 MDL
Achizitii.md ID
21465441
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Durata contractului
20 aug 2025 13:40 - 27 febr 2026 13:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare pr&comunicare rm.pdf
anunt de participare pr&comunicare rm.pdf
Documentele la ofertă
-
11.08.25 13:41
Documentele lotului
specificatie de pret- obligatoriu.docx
-Obligatoriu : A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica calificat avansata) de catre Ofertant
11.08.25 13:41
specificatie tehnica- obligatoriu.docx
-Obligatoriu : A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica calificat avansata) de catre Ofertant
11.08.25 13:41
duae - obligatoriu.doc
-Obligatoriu : A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica calificat avansata) de catre Ofertant
11.08.25 13:41
Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026
Data:
12 aug 2025, 14:20
Subiectul întrebării:
Intrebari clarificare
Întrebare:
1. Referitor la pct. 1.2 din Anuntul de participare, intelegerea noastra este ca toate costurile logistice ce pot decurge din organizarea conferintei de presa vor fi in sarcina Autoritatii Contractante (inclusiv echipamente de sonorizare, care sunt de obicei aferente inchirierii locatiei sau marcaje in locatie, spre exemplu banner/roll-up). Va rugam confirmati.
2. Referitor la pct 1.2 din Anuntul de Participare, va rugam sa ne clarificati daca costurile directe care pot rezulta din plasarile TV, radio, podcast-uri, etc, intra in sarcina Ofertantului sau vor fi acoperite de Autoritatea Contractanta.
3. Va rugam sa clarificati daca costurile cu participarea microinfluencerilor la evenimente intra in sarcina Ofertantului sau Autoritatea Contractanta dispune de un buget separat pentru costurile directe.
Răspuns (12 aug 2025, 17:19):
Buna ziua,
1. Referitor la pct. 1.2 din Anuntul de participare, intelegerea noastra este ca toate costurile logistice ce pot decurge din organizarea conferintei de presa vor fi in sarcina Autoritatii Contractante (inclusiv echipamente de sonorizare, care sunt de obicei aferente inchirierii locatiei sau marcaje in locatie, spre exemplu banner/roll-up).
Raspuns: Reiteram- logistica, arenda și catering vor fi bugetate și contractate separat (nu sunt puse in sarcina/achizitia respectiva) .
2. Referitor la pct 1.2 din Anuntul de Participare, va rugam sa ne clarificati daca costurile directe care pot rezulta din plasarile TV, radio, podcast-uri, etc, intra in sarcina Ofertantului sau vor fi acoperite de Autoritatea Contractanta.
Raspuns: Conform condițiilor relatate în punctul 1.2, ofertantul va furniza minim 3 participări/ per event laTV, radio, podcast-uri, etc, și intră nemijlocit în sarcina ofertantului.
3. Va rugam sa clarificati daca costurile cu participarea microinfluencerilor la evenimente intra in sarcina Ofertantului sau Autoritatea Contractanta dispune de un buget separat pentru costurile directe.
Raspuns: Afirmam (da), precum ca intra în sarcina ofertantului.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK