1
Perioada de actualizare
de la 11.08.2025 14:40
până la 22.08.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2025 14:00
până la 01.09.2025 14:00
3
Licitaţie
02.09.2025 13:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 77 200 MDL
Perioada clarificărilor: 11 aug 2025, 14:40 - 22 aug 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2025, 14:00 - 1 sept 2025, 14:00
Începutul licitației: 2 sept 2025, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

- pentru integrarea, gestionarea și supervizarea unității centrale, modulelor pentru controlul ușilor și terminalelor propuse la loturile nr. 1-3;
- termen de exploatare: nelimitat;
- cantitate uși gestionate: minim 100, cu posibilitate ulterioară de extindere;
- cantitate dispozitive suportate: până la 1000;
- funcționalități: control distant al ușilor, management utilizatori (creare de grupuri și nivele de acces), jurnalizare evenimente, generare de rapoarte, gestionare alarme incendiu, vizualizare hărți grafice, integrare Microsoft Active Directory;
- protocol deschis pentru integrare (API): da;
- algoritm criptare date gestionate: AES-256;
- interfață de conectare: web;
- compatibilitate: Windows 10/11.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Gutium
Telefonul de contact
(022) 409-775
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2025, 16:12
Data ultimilor modificări
11 aug 2025, 14:40
Valoarea estimată (fără TVA)
77 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
772 MDL
Achizitii.md ID
21465011
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
3 sept 2025 14:21 - 30 dec 2025 14:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 4 – Soft/platformă pentru configurare și administrare CPV: 42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 77 200 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări