1
Perioada de actualizare
de la 08.08.2025 14:35
până la 18.08.2025 17:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 18.08.2025 17:00
până la 01.09.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 6 655 526,46 MDL
Perioada clarificărilor: 8 aug 2025, 14:35 - 18 aug 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 aug 2025, 17:00 - 1 sept 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Construcția unui nou sistem de peduct în s.Fîrlădenii-Noi

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4314, MOLDOVA, Căuşeni, s.Fîrlădeni (r-l Căuşeni), str. Ștefan cel Mare și Sfînt nr. 281
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Vengher
Telefonul de contact
060348153
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2025, 14:35
Data ultimilor modificări
9 aug 2025, 9:15
Achizitii.md ID
21464921
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
9 aug 2025, 09:15
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua. Publicati va rog proiectul
Răspuns (11 aug 2025, 09:00):
Buna ziua!Noi nu dispunem de formatul online al proiectului, deoarece nu avem Scaner de A2. Respectiv, vă așteptăm la adresa s.Fîrlădeni,raionul Căușeni,str.Ștefan cel Mare 281 și faceți cunoștință cu proiectul tehnic!Vă mulțumim!
Data:
9 aug 2025, 09:20
Subiectul întrebării:
Termen de executie
Întrebare:
Dvs solicitati ca lucrarile sa fie executate in maxim 4 luni, pe cind dvs organizati licitati pw 01.09.2025, cu valabilitatea ofertei de 90 zile. Luind in consideratie timpul de analiza al grupului de lucru pentru alegerea cistigatorului, plus eventuale contestatii, apoi dupa semnarea contractului este necesara perioada de mobilizare si pregatire a inceperii lucrarilor si vine iarna. Deci, termenul de valabilitate a contractului 31.12.2025 nu este real. Rugam sa modificati acum din start acest aspect, ca sa nu umblati pe urma in decembrie, ca 100% va fi necesar de prelungit!
Răspuns (11 aug 2025, 09:03):
Am indicat termenul de valabilitate al contractului 31.12.2025, deoarece ne presează și termenul contractului cu ONDRL, care deasemenea îi 31.12.2025. Vă mulțumim!
Data:
9 aug 2025, 12:41
Subiectul întrebării:
Surs
Întrebare:
Buna ziua sursa financiara este buget local sau ONDRL?
Răspuns (11 aug 2025, 08:16):
Buna ziua!Bugetul ONDRL
Data:
11 aug 2025, 12:38
Subiectul întrebării:
Lichiditatea generală
Întrebare:
Solicităm excluderea acestui punct intrucit limiteaza concurenta si dreptul companiilor specializate pentru lucrari de apeduct si canalizare de a participa la acesata achizitie care inca nu intrunesc aceasta conditie.
Răspuns (12 aug 2025, 08:05):
Bună ziua! Multumim pentru intrebare si pentru receptivitate, va informam că în concordanță cu Art.18 (d) din legea 131 privind achiziţiile publice, Autoritatea contractantă va aplica criterii proporţionale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare la capacitatea economică şi financiară; si conform cu Art.36 alin 2 din ordinul Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%) , cerinta care a fost solicitata; Astfel, autoritatea contractantă, având în vedere obiectul contractului și faptul că acesta este finanțat de ONDRL, a solicitat cerințe minime, conform legislației în vigoare și conform principiilor care reglementează achizițiile publice, pentru a asigura utilizarea eficientă a fondurilor publice și minimizarea riscurilor. Aceste cerințe urmăresc să garanteze că operatorul economic este conștient de natura lucrărilor, are capacitatea de a le executa în termen și dispune de resursele financiare necesare pentru realizarea proiectului în beneficiul comunității, astfel nu vedem necesitatea de a modifica documentatia pentru a asigura deasemenea un tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici. Multumim pentru interesul acordat!
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.