1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2025 11:14
până la 12.08.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2025 08:00
până la 15.08.2025 09:00
3
Licitaţie
18.08.2025 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 23 045 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2025, 11:14 - 12 aug 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2025, 8:00 - 15 aug 2025, 9:00
Începutul licitației: 18 aug 2025, 15:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Хлеб и булочки
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5301, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, or.Vulcăneşti (UTA Găgăuzia), str.Popov 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chilimicenco Serghei
Telefonul de contact
067345539
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2025, 16:27
Data ultimilor modificări
7 aug 2025, 11:14
Valoarea estimată (fără TVA)
23 045 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
23,05 MDL
Achizitii.md ID
21464134
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
5301, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, or.Vulcăneşti (UTA Găgăuzia), str.Popov 7, str.Cahulului, 62
Durata contractului
1 sept 2025 09:57 - 31 dec 2025 11:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Franzela c/s 0,55гfeliata,ambalata в/сорт в целлофановом пакете(вес 0,55кг). Доставка ежедневная. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2553.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Piine din secara c/s 0,5g feliata,ambalata в/сорт в целлофановом пакете(вес 0,5кг). Доставка ежедневная. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 346.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
7.08.25 11:14
documentatia standard _2025.docx
Documentele la ofertă
-
7.08.25 11:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 20 749,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări