1
Perioada de actualizare
de la 06.08.2025 10:32
până la 11.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2025 11:00
până la 19.08.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 44 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 aug 2025, 10:32 - 11 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2025, 11:00 - 19 aug 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparații a acoperișului și tavanelor sediului Procuraturii Căușeni, Oficiul Principal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulian Zugravu
Telefonul de contact
069999030
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2025, 10:28
Data ultimilor modificări
6 aug 2025, 10:32
Valoarea estimată (fără TVA)
44 000 MDL
Achizitii.md ID
21463832
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
21 aug 2025 10:31 - 31 dec 2025 10:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparații a acoperișului și tavanelor sediului Procuraturii Căușeni, Oficiul Principal CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_rep.doc
Documentele la ofertă
-
6.08.25 10:32
causeni_cs.docx
Documentele la ofertă
-
6.08.25 10:32
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
6.08.25 10:32
caiet_de_sarcini_causeni.pdf caiet_de_sarcini_causeni.pdf
Documentele la ofertă
-
6.08.25 10:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 41 876 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări