1
Perioada de actualizare
de la 06.08.2025 10:32
până la 11.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2025 11:00
până la 19.08.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 44 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 aug 2025, 10:32 - 11 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2025, 11:00 - 19 aug 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparații a acoperișului și tavanelor sediului Procuraturii Căușeni, Oficiul Principal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulian Zugravu
Telefonul de contact
069999030
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2025, 10:28
Data ultimilor modificări
6 aug 2025, 10:32
Valoarea estimată (fără TVA)
44 000 MDL
Achizitii.md ID
21463832
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
21 aug 2025 10:31 - 31 dec 2025 10:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparații a acoperișului și tavanelor sediului Procuraturii Căușeni, Oficiul Principal CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_rep.doc
Documentele la ofertă
-
6.08.25 10:32
causeni_cs.docx
Documentele la ofertă
-
6.08.25 10:32
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
6.08.25 10:32
caiet_de_sarcini_causeni.pdf caiet_de_sarcini_causeni.pdf
Documentele la ofertă
-
6.08.25 10:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 41 876 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor din caietul de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări