1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2025 12:15
până la 06.08.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.08.2025 13:00
până la 11.08.2025 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 304 400 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2025, 12:15 - 6 aug 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 aug 2025, 13:00 - 11 aug 2025, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

in conformitate cu cerintele stipulate in anuntul de participare si caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2025, 12:07
Data ultimilor modificări
5 aug 2025, 12:15
Valoarea estimată (fără TVA)
304 400 MDL
Achizitii.md ID
21463483
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
13 aug 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de schimbare a blocurilor de fereastra vechi cu blocuri noi din material PVC, la et. 4, profil cu 5 camere, 3 sticle Low-e în clădirea administrativă din șoș Hâncești 53 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declarație pe propria răspundere.docx
Documentele la ofertă
-declaratie
5.08.25 12:15
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
5.08.25 12:15
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNT
5.08.25 12:15
Documentele lotului
caiet de sarcini.docx
-caiet de sarcini
5.08.25 12:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vatel Prim

Preţul ofertei: 173 366,60 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Modeaon-Impex

Preţul ofertei: 228 370 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Standard Byte

Preţul ofertei: 235 901,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări