1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2025 09:54
până la 11.08.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2025 12:00
până la 15.08.2025 12:00
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
18.08.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 791 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2025, 9:54 - 11 aug 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2025, 12:00 - 15 aug 2025, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Servicii de consultanță pentru elaborare a caietului de sarcini (ToR) pentru dezvoltarea unui sistem informațional integrat al ODA

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Rusu
Telefonul de contact
069877777
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2025, 9:54
Data ultimilor modificări
7 aug 2025, 17:04
Achizitii.md ID
21463338
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
12. anexa nr 14.docx
Documentele la ofertă
-12. anexa nr 14.docx
5.08.25 09:54
14. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Documentele la ofertă
-14. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
5.08.25 09:54
ds_servicii mentennață sistem informațional integrat.docx
Documentele la ofertă
-ds_servicii mentennață sistem informațional integrat.docx
5.08.25 09:54
5. anexa nr. 23.docx
Documentele la ofertă
-5. anexa nr. 23.docx
5.08.25 09:54
11. anexa nr. 12.docx
Documentele la ofertă
-11. anexa nr. 12.docx
5.08.25 09:54
anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
5.08.25 09:54
1. duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-1. duae_ro_0.doc
5.08.25 09:54
4. anexa nr. 22.docx
Documentele la ofertă
-4. anexa nr. 22.docx
5.08.25 09:54
10. declarația privind beneficiarii finali.docx
Documentele la ofertă
-10. declarația privind beneficiarii finali.docx
5.08.25 09:54
2. anexa nr. 7.docx
Documentele la ofertă
-2. anexa nr. 7.docx
5.08.25 09:54
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
-8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
5.08.25 09:54
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Documentele la ofertă
-9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
5.08.25 09:54
caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
5.08.25 09:54
3. anexa nr. 8.docx
Documentele la ofertă
-3. anexa nr. 8.docx
5.08.25 09:54
Data:
7 aug 2025, 17:04
Subiectul întrebării:
Clarificare privind includerea în planul de achiziții
Întrebare:
În anunțul de participare la procedura menționată, la punctul 8 se declară: "Procedura a fost inclusă în planul de achiziții publice a autorității contractante: Da", cu referire la link-ul către planul de achiziții. Conform Hotărârii Guvernului nr. 870/2022, punctul 13, achizițiile publice "se realizează de către autoritatea/entitatea contractantă în baza planului anual/provizoriu de achiziții". Solicit clarificarea: - În ce secțiune specifică a planului de achiziții este inclusă această procedură? - Care este poziția exactă în planul de achiziții (numărul de ordine, pagina)?
Răspuns (8 aug 2025, 10:05):
Buna ziua, rog sa găsiți mai jos la pct. 1.5. achiziția lansata conform Planului general de achiziții pentru tehnologii informaționale și comunicații (TIC) pentru anul 2025 Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului https://www.oda.md/files/achizitii/2025/Anexa%20nr.%203%20Modificare%20a%20Planului%20general%20achizi%20ii%20TIC.pdf
Data:
7 aug 2025, 17:07
Subiectul întrebării:
Clarificare privind documentația anexată
Întrebare:
Am observat că în cadrul procedurii de achiziție este anexat documentul ”ds_servicii mentennață sistem informațional integrat ”. în textul acestui document este anexat anunțul de participare pentru o altă procedură de achiziții. Conform principiului transparenței prevăzut în Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, toate informațiile trebuie să fie corecte și relevante pentru procedura respectivă. Solicit clarificarea: - Este documentația anexată corectă pentru procedura curentă? - Dacă nu, vă rugăm să furnizați documentația corectă specifică procedurii de mentenanță.
Răspuns (8 aug 2025, 09:05):
Buna ziua, achiziția este anunțata pentru serviciile de consultanță pentru elaborare a caietului de sarcini (ToR) pentru dezvoltarea unui sistem informațional integrat al ODA, conform anunțului de participare și a Caietului de sarcini atașat. Documentul ”ds_servicii mentenață sistem informațional integrat ”, a fost atașat printr-o eroare tehnica și va fi exclusa din documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.