1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2025 10:35
până la 10.08.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2025 09:00
până la 18.08.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 564 453,58 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2025, 10:35 - 10 aug 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2025, 9:00 - 18 aug 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația unui sector de drum din beton armat str. Gh. Munteanu, s. Coștangalia, r-nul Cantemir
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7322, MOLDOVA, Cantemir, s.Coştangalia (r-l Cantemir), s.Coștangalia
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Russu
Telefonul de contact
027355458/ 068359196
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2025, 9:35
Data ultimilor modificări
7 aug 2025, 20:34
Valoarea estimată (fără TVA)
564 453,58 MDL
Achizitii.md ID
21463327
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7322, MOLDOVA, Cantemir, s.Coştangalia (r-l Cantemir), s.Coștangalia
Durata contractului
25 aug 2025 09:47 - 31 dec 2025 09:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații a unui sector de drum din beton armat str. Gh. Munteanu, s. Coștangalia, r-nul Cantemir CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
-
5.08.25 10:35
Caiet de sarcini desfășurat Caiet de sarcini desfășurat
Specificaţie tehnică
-
7.08.25 20:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OguzTransStroi

Preţul ofertei: 550 185,03 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL LIAICUL

Preţul ofertei: 563 985,51 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări