1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2025 13:45
până la 14.08.2025 08:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2025 08:00
până la 26.08.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 827 358,72 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2025, 13:45 - 14 aug 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2025, 8:00 - 26 aug 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

„Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)”

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chilian Galina
Telefonul de contact
022689789
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2025, 13:45
Data ultimilor modificări
5 aug 2025, 11:14
Achizitii.md ID
21463008
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari_drum.signed.pdf anunt_de_participare_lucrari_drum.signed.pdf
Criterii de evaluare
Anuntul de participare la procedura achiziției de lucrari de „Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)” - aici găsiți lista de documente obligatorii și termenele de prezentare, condiții generale pentru procedura de achiziție, descrierea criteriului de evaluare.
4.08.25 13:45
duae_condrita-ondrl.doc
Criterii de eligibilitate
-
4.08.25 13:45
f-5(2).docx
Specificaţie tehnică
-
4.08.25 13:45
f-5.docx
Specificaţie tehnică
-
4.08.25 13:45
Data:
5 aug 2025, 11:14
Subiectul întrebării:
Achitare lucrărilor executate
Întrebare:
Vă rugăm să ne comunicați modul de achitare a lucrărilor executate: ce sumă este alocată pentru anul 2025 și ce sumă urmează a fi achitată în anul 2026?
Răspuns (5 aug 2025, 13:50):
Bună ziua! Achitările se vor face prin transfer în baza volumelor executate, recepționate, facturate și raportate la ONDRL. Tot bugetul acestui proiect atât partea de program, cât și contribuția primăriei este planificat pentru executarea lucrărilor și achitarea până la 31.12.2025.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.