Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21463008
1
Perioada de actualizare
de la
04.08.2025 13:45
până la 14.08.2025 08:00
până la 14.08.2025 08:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
14.08.2025 08:00
până la 26.08.2025 09:00
până la 26.08.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 827 358,72 MDL
Perioada clarificărilor:
4 aug 2025, 13:45 - 14 aug 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 aug 2025, 8:00 - 26 aug 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
„Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2025, 13:45
Data ultimilor modificări
5 aug 2025, 11:14
Achizitii.md ID
21463008
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet-de-sarcini-1-ondrl.signed.pdf
caiet-de-sarcini-1-ondrl.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
4.08.25 13:45
caiet-de-sarcini-2-ondrl.signed.pdf
caiet-de-sarcini-2-ondrl.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
4.08.25 13:45
anunt_de_participare_lucrari_drum.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_drum.signed.pdf
Criterii de evaluare
Anuntul de participare la procedura achiziției de lucrari de „Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)” - aici găsiți lista de documente obligatorii și termenele de prezentare, condiții generale pentru procedura de achiziție, descrierea criteriului de evaluare.
4.08.25 13:45
Data:
5 aug 2025, 11:14
Subiectul întrebării:
Achitare lucrărilor executate
Întrebare:
Vă rugăm să ne comunicați modul de achitare a lucrărilor executate: ce sumă este alocată pentru anul 2025 și ce sumă urmează a fi achitată în anul 2026?
Răspuns (5 aug 2025, 13:50):
Bună ziua! Achitările se vor face prin transfer în baza volumelor executate, recepționate, facturate și raportate la ONDRL. Tot bugetul acestui proiect atât partea de program, cât și contribuția primăriei este planificat pentru executarea lucrărilor și achitarea până la 31.12.2025.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK