1
Perioada de actualizare
de la 31.07.2025 14:45
până la 05.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2025 11:00
până la 08.08.2025 11:00
3
Licitaţie
11.08.2025 14:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 iul 2025, 14:45 - 5 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2025, 11:00 - 8 aug 2025, 11:00
Începutul licitației: 11 aug 2025, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse de panificatie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7401, МОЛДОВА, Тараклия, г.Тараклия (р-н Тараклия), Taraclia, str. Lenina 74
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Covalji
Telefonul de contact
0 294 22577
Datele achizitiei
Data publicării
31 iul 2025, 14:31
Data ultimilor modificări
4 aug 2025, 10:48
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
20 MDL
Achizitii.md ID
21462120
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7401, МОЛДОВА, Тараклия, г.Тараклия (р-н Тараклия), Taraclia, str. Lenina 74
Durata contractului
11 aug 2025 14:36 - 31 dec 2025 14:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse de panificatie CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură:
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
31.07.25 14:45
anunt_de_participare pe septembrie-dec 2025.signed.pdf anunt_de_participare pe septembrie-dec 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare pe septembrie-dec 2025.signed.pdf
31.07.25 14:45
Documentele lotului
anunt_de_participare pe septembrie-dec 2025.signed.pdf
anunt_de_participare pe septembrie-dec 2025.signed.pdf
31.07.25 14:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 19 362,74 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări