1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2025 15:48
până la 11.08.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2025 10:00
până la 22.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 922 727,50 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iul 2025, 15:48 - 11 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2025, 10:00 - 22 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de reparații curente și replanificare încăperilor laboratorului diagnostic biochimic et. 4 în cadrul Centrul Medicilor de Familie nr. 10, str. Socoleni, 19), pentru anul 2025.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Carolina Crăciun-Cristal
Telefonul de contact
022-44-43-07
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2025, 15:22
Data ultimilor modificări
30 iul 2025, 15:48
Valoarea estimată (fără TVA)
922 727,50 MDL
Achizitii.md ID
21461550
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
1 sept 2025 15:46 - 31 dec 2025 15:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea lucrărilor de reparații curente și replanificare încăperilor laboratorului diagnostic biochimic et. 4 în cadrul Centrul Medicilor de Familie nr. 10, str. Socoleni, 19), pentru anul 2025. (conform caietului de sarcini) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fart-Home-Project

Preţul ofertei: 748 720,22 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Grupul de lucru pentru achiziții publice al IMSP AMT Rîşcani, în temeiul Legii Republicii Moldova Nr. 131 din 03.07.2015 „Privind achiziţiile publice”, ca urmare a evaluării ofertei și aplicării criteriului de atribuire la ofertele depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului de achiziție publice prezentate de Dvs la Licitație deschisă nr. 21461550 ( ocds-b3wdp1-MD-1753878255917) privind achiziționarea lucrărilor de reparații curente și replanificare încăperilor laboratorului diagnostic biochimic et. 4 în cadrul Centrul Medicilor de Familie nr. 10, str. Socoleni, 19, pentru anul 2025, conform necesităților IMSP AMT Rîșcani, pentru 2025, Cod CPV: 45200000-9, a fost declarată cîștigătoare oferta depuse de "Fart-Home-Project" SRL, preț total inclusiv TVA este de 898464,26lei. Ofertanții respinși/descalificați: - P.V.CONST-SERVICE SRL - Preț majorat. Reieșind din cele menționate, operatorul economic desemnat căștigător urmeaza sa încheie contractul după expirarea termenului de așteptare de 6 zile. Totodată, menţionăm faptul că, Vînzătorul este obligat să prezinte Cumpărătorului în termenul menționat, garanţia de bună execuție, pentru îndeplinirea contractului, cuantumul căreia va fi de 5 % din valoarea contractului și Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani Formularul aprobat prin Ordinul MF al RM nr.145 din 24.11.2020, completat și confirmat prin semnatura electronică a participantului.
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 786 750,01 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări