1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2025 15:21
până la 11.08.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2025 14:00
până la 14.08.2025 14:00
3
Licitaţie
15.08.2025 14:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 060 835 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iul 2025, 15:21 - 11 aug 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2025, 14:00 - 14 aug 2025, 14:00
Începutul licitației: 15 aug 2025, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrari de modernizare a str-la Stefan Cel Mare si Sfant, km 0+00- km 0+195 din sat.Costesti, r-nul Ialoveni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Perevoznic Diana
Telefonul de contact
026853277
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2025, 14:59
Data ultimilor modificări
31 iul 2025, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
1 060 835 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 608,35 MDL
Achizitii.md ID
21461520
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Durata contractului
18 aug 2025 15:11 - 30 dec 2025 15:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de modernizare a str-la Stefan Cel Mare si Sfant, km 0+00- km 0+195 din sat.Costesti, r-nul Ialoveni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet-de-sarcini-lotul-1.doc
Documentele la ofertă
-
30.07.25 15:21
caiet-de-sarcini-lotul-4.doc
Documentele la ofertă
-
30.07.25 15:21
caiet-de-sarcini-lotul-2.doc
Documentele la ofertă
-
30.07.25 15:21
caiet de sarcini lotul 3.docx
Documentele la ofertă
-
31.07.25 13:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Service Tulis

Preţul ofertei: 988 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cîștigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări