Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
375 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30 iul 2025, 14:59 - 11 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 aug 2025, 10:00 - 14 aug 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii reparație interioară a clădirii et.3 a Instituției
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza Raportului de monitorizare nr.258 din 13.08.2025 a conformității inițierii și desfășurării procedurii de achiziție publică, Agenția Achiziții Publice a constatat unele abateri la cerințele de calificare (excesive și neproporționale). Verificînd recomandările AAP s-a constatat unele omisiuni și luînd în considerație faptul imposibilității de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru pentru achiziții al Instituției din proprie inițiativă a anulat procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, în temeiul art. 71, alin.1, lit. g) din Legea nr. 131/2015.
Data anulării
14 aug 2025, 11:57
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei, 18/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2025, 14:59
Data ultimilor modificări
14 aug 2025, 14:41
Achizitii.md ID
21461506
MTender ID
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK