1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2025 09:18
până la 05.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2025 11:00
până la 12.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 271 860 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iul 2025, 9:18 - 5 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2025, 11:00 - 12 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2025, 8:52
Data ultimilor modificări
30 iul 2025, 11:09
Valoarea estimată (fără TVA)
1 271 860 MDL
Achizitii.md ID
21461179
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
29 aug 2025 09:18 - 15 dec 2025 09:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a trotuarului pietonal pe drumul public național G110 Gîsca - Zolotievca - Pervomaisc - Gangura - Răzeni - M3 (prin s. Gangura, raionul Ialoveni) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
30.07.25 09:18
caiet de sarcini trotuar g110 s. gangura.docx
Documentele la ofertă
-
30.07.25 09:18
contract de antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
30.07.25 09:18
duae trotuar pietonal g110.doc
Documentele la ofertă
-
30.07.25 09:18
5618.2025 circulara aap.pdf 5618.2025 circulara aap.pdf
Documentele la ofertă
-
30.07.25 11:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Provladina Construct

Preţul ofertei: 1 211 554,75 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds- ocds-b3wdp1-MD-1753854794478 din 22.08.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1753854794478 din 12.08.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a trotuarului pietonal pe drumul public național G110 Gîsca - Zolotievca - Pervomaisc - Gangura - Răzeni - M3 (prin s. Gangura, raionul Ialoveni), vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.R.L. PROVLADINA CONSTRUCT a propus oferta în sumă de 1 211 554,75 (un milion două sute unsprezece mii cinci sute cincizeci și patru lei, 75 bani) lei, fără TVA și 1 453 865,70 (un milion patru sute cincizeci și trei mii opt sute șaizeci și cinci lei, 70 bani) lei, inclusiv TVA. Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări