1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2025 22:12
până la 08.08.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2025 09:00
până la 18.08.2025 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 284 557 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2025, 22:12 - 8 aug 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2025, 9:00 - 18 aug 2025, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de proiectare pentru „ Reaparația capitală a bibliotecii orășenești „ M. Eminescu ” din or.Cimișlia”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulia Sobețchi
Telefonul de contact
024124135
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2025, 21:36
Data ultimilor modificări
5 aug 2025, 17:32
Valoarea estimată (fără TVA)
284 557 MDL
Achizitii.md ID
21461147
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Durata contractului
20 aug 2025 18:00 - 31 dec 2025 21:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare pentru „ Reaparația capitală a bibliotecii orășenești „ M. Eminescu ” din or.Cimișlia” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
-declaratie_beneficiari efectivi
29.07.25 22:12
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
29.07.25 22:12
duae_proiectare.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
29.07.25 22:12
Documentele lotului
anunț de participare.semnat.pdf
-Anunț de participare
29.07.25 22:12
caiet de sarcini bibliotecă.pdf
-Caiet de sarcini
29.07.25 22:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TENDEX CONSULTING

Preţul ofertei: 313 050 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări