Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21461001
1
Perioada de actualizare
de la
29.07.2025 14:37
până la 10.08.2025 10:08
până la 10.08.2025 10:08
2
Propunerea ofertelor
de la
10.08.2025 10:08
până la 21.08.2025 10:08
până la 21.08.2025 10:08
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 348 416,39 MDL
Perioada clarificărilor:
29 iul 2025, 14:37 - 10 aug 2025, 10:08
Perioada de depunere a ofertelor:
10 aug 2025, 10:08 - 21 aug 2025, 10:08
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Construcția nodurilor/intersecțiilor cu sens giratoriu a străzilor Costiujeni/str. Valea Apelor, din or. Codru, mun. Chișinău (repetat)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2025, 14:37
Data ultimilor modificări
6 aug 2025, 13:23
Achizitii.md ID
21461001
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare repetat sens giratoriu.pdf
anunț de participare repetat sens giratoriu.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
29.07.25 14:37
caiet de sarcini sens giratoriu !.pdf
caiet de sarcini sens giratoriu !.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
29.07.25 14:37
Data:
6 aug 2025, 13:23
Subiectul întrebării:
documentatie de proiect -deviz
Întrebare:
Buna ziua, exista documentatie de proiect pentru acest obiectiv sau doar schita atasata la procedura de atribuire?
Răspuns (7 aug 2025, 12:09):
Bună ziua, documentația de proiect este anexată la procedură.
Data:
7 aug 2025, 17:23
Subiectul întrebării:
documentatie de proiect-deviz
Întrebare:
La procedura de atribuire este anexata doar o schita de proiect, va sumati raspunderea sa se execute obiectivul in abaza acestor acte?
Răspuns (8 aug 2025, 10:08):
Bună ziua,
Menționăm că toate documentele necesare pentru executarea lucrării sunt anexate la documentația aferentă procedurii de adjudecare.
Data:
7 aug 2025, 23:15
Subiectul întrebării:
vizită la obiect
Întrebare:
Este posibil să vizităm în terenul pentru evaluarea condițiilor reale de execuție? Dacă da, vă rugăm să indicați data și modul de înregistrare a participanților. Pentru estimarea corectă a volumelor, mai ales la săpături și organizare șantier, este esențială vizita fizică în teren.
Răspuns (8 aug 2025, 10:04):
Stimate participant,
În temeiul art. 1 și al principiilor de transparență și concurență reglementate de Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă confirmă disponibilitatea de a organiza o vizită la obiectivul ce urmează a fi supus lucrărilor de construire, în cadrul procedurii de licitație publică.
Vizita va avea loc în condiții egale pentru toți operatorii economici interesați, iar detaliile privind data, ora și locul întâlnirii vor fi comunicate prin intermediul portalului achizitii.md..
Vă rugăm să transmiteți confirmarea participării ora si ziua și numele reprezentanților desemnați, pentru asigurarea accesului și coordonarea logistică si desemnarea reprezentantului autorității contractante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK