Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21460945
1
Perioada de actualizare
de la
29.07.2025 14:01
până la 30.07.2025 15:00
până la 30.07.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.07.2025 15:00
până la 04.08.2025 09:00
până la 04.08.2025 09:00
au rămas 15 ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
277 100 MDL
Perioada clarificărilor:
29 iul 2025, 14:01 - 30 iul 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 iul 2025, 15:00 - 4 aug 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Tableă interactivă pentru dotarea sălii de ședințe a Consiliul raional Căușeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Consiliul raional Căușeni
Telefonul de contact
0243-2-26-50; 0243-2-30-07
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2025, 14:01
Data ultimilor modificări
29 iul 2025, 14:33
Achizitii.md ID
21460945
MTender ID
CPV
38600000-1 - Instrumente optice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Tablă interactivă pentru dotarea sălii de ședințe a Consiliul raional Căușeni
Buget: 277100.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare ecran.signed.pdf
anunt participare ecran.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
29.07.25 14:01
anexa nr_1_115.pdf
anexa nr_1_115.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart pentru bunuri și servicii
29.07.25 14:01
caiet de sarcini ecran.semnat.signed.pdf
caiet de sarcini ecran.semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
29.07.25 14:01
Data:
29 iul 2025, 14:33
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați
Întrebare:
Aș dori să adresez o întrebare privind termenul de livrare stabilit în cadrul licitației. În prezent, termenul de 10 zile de la semnarea contractului nu este suficient pentru livrarea unui panou interactiv de dimensiunile specifice solicitate, deoarece asemenea dispozitive se fabrică doar la comandă. În mod normal, acest tip de produs necesită aproximativ 90 de zile pentru producție și livrare.
Răspuns (29 iul 2025, 15:13):
Bună ziua, termenul de livrare stabilit în documentația de atribuire indică necesitatea autorității contractante de a beneficia de bunul solicitat într-un termen rezonabil și corespunzător nevoilor instituționale. Precizăm că procedura de achiziție are ca obiect livrarea unui bun finit, și nu fabricarea la comandă.
Data:
30 iul 2025, 08:22
Subiectul întrebării:
Sistema de operare
Întrebare:
În documentația licitației se specifică faptul că panoul interactiv trebuie să opereze pe sistem de operare Windows. Având în vedere că majoritatea panourilor interactive sunt echipate cu sistem de operare Android, dorim să întrebăm dacă se poate accepta o ofertă care include un panou interactiv pe Android, care, din experiența noastră, oferă funcționalități similare (inclusiv pentru conferințe) și este ușor de utilizat. Vă mulțumim pentru clarificări!
Răspuns (30 iul 2025, 08:44):
Se acceptă sistemul de operare: Windows și echivalentele, inclusiv Android.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK