1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2025 18:08
până la 08.08.2025 08:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2025 08:00
până la 18.08.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 2 083 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2025, 18:08 - 8 aug 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2025, 8:00 - 18 aug 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
0(22)250326
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2025, 18:08
Data ultimilor modificări
29 iul 2025, 17:54
Achizitii.md ID
21460597
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_sia emru.docx
Documentele la ofertă
-
28.07.25 18:08
ds_bunuri_servicii_sia emru.docx
Documentele la ofertă
-
28.07.25 18:08
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Data:
29 iul 2025, 17:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini si emru (Partea ii)
Întrebare:
In prima etapa realizata in anul 2024 ocds-b3wdp1-MD-1728043347536 din 21/10/2024 a fost solicitata automatizarea proceselor de Acordare a concediilor si rechemare din concediul de odihna. In caietul de sarcini pntru etapa II sunt incluse schemele pentru acestea doua procese in varianta noua. Intrebarea: Prestatorul va fi obligat sa le modfice conform schemelor noi?! sau le va utiliza in varianta realizata la etapa 1.
Răspuns (30 iul 2025, 09:47):
Pentru etapa a II-a, caietul de sarcini include scheme revizuite pentru procesele de acordare a concediilor și rechemare din concediul de odihnă. Aceasta indică faptul că autoritatea contractantă a optimizat fluxurile de lucru în baza concluziilor rezultate din analiza, testarea și implementarea parțială realizate în cadrul primei etape. În consecință, prestatorul are obligația de a adapta procesele deja automatizate, astfel încât acestea să corespundă noilor cerințe și scheme prevăzute în caietul de sarcini pentru etapa a II-a.
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Data:
30 iul 2025, 18:20
Subiectul întrebării:
Codul Sursa
Întrebare:
Reiesind din faptul ca la I Etapa a proiectului o parte din procese deja a fost partial dezvoltate Va rugam sa confirmati disponibilitatea codului sursa si documentatiei tehnice respective in proprietatea Cancelariei de Stat si posibilitatea de a transmite aceste executorului care va invinge in acest concurs.
Răspuns (31 iul 2025, 11:49):
Codul sursă și documentația tehnică vor fi transmise operatorului economic desemnat câștigător în urma acestui concurs anunțat.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.