Achiziţie publică
21460597
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2025 18:08
până la 08.08.2025 08:00
până la 08.08.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2025 08:00
până la 18.08.2025 10:00
până la 18.08.2025 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
2 083 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 iul 2025, 18:08 - 8 aug 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 aug 2025, 8:00 - 18 aug 2025, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2025, 18:00
Data ultimilor modificări
29 iul 2025, 17:54
Valoarea estimată (fără TVA)
2 083 000 MDL
Achizitii.md ID
21460597
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
20 aug 2025 18:00 - 31 dec 2025 18:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_nr.15 din 28.07.2025.pdf
anunt de participare_nr.15 din 28.07.2025.pdf
Documentele la ofertă
-
28.07.25 18:08
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Rodac Info
Preţul ofertei:
2 062 500 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
14 - Anexa 13 - DECLARAȚIE privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului - Google Docs.semnat.pdf
ID: 0707a122-e6ba-427c-a003-ec9ffe4aab44
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:38
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
4 - Anexa 8 - Declaraţie privind valabilitatea ofertei - Google Docs.semnat.pdf
ID: 208de568-40b4-4475-96ea-5c3316015979
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
0 - Oferta tehnică EMRU - Partea 2 - Google Docs.semnat.pdf
ID: 256c3a78-73f9-4698-861a-cad48b9a6104
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
12 - Lipsa datoriilor in buget CC 02 - Contul curent generalizat.semnat.pdf
ID: 27d5ee24-db8c-4928-9dc8-63021b7a7ed3
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
2 - Anexa 23 - Google Docs.semnat.pdf
ID: 3421904f-a2eb-479f-ad57-94fc98548100
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
1 - Anexa 22 - Google Docs.semnat.pdf
ID: 3f5a87e4-0672-48b6-b013-588ae0134871
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
9 - Graficul livrarilor - Google Docs.semnat.pdf
ID: 513c3f39-9f75-43df-b3c7-98402356f1c6
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
10.3 - CV Cristian Boris.semnat.pdf
ID: 529df66e-a301-4461-8f08-9b2f78c64c2e
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
3 - DUAE Rodac Info pentru SI EMRU-II completata - Google Docs.semnat.pdf
ID: 690ed97a-fb57-428a-b1f9-2add7a28b8ea
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
7 - Extras din Registrul de stat al unitatilor de drept.semnat.pdf
ID: 79b93d82-76bf-488e-b512-fbbc57c45358
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
10.1 - CV Roman Procopie.semnat.pdf
ID: 7ac1b949-5542-4a1d-90a6-3b65ba12db50
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
5 - garantia bancara gb 20830.semnat.pdf
5 - garantia bancara gb 20830.semnat.pdf
ID: 8901dedd-27d3-4ea9-98dd-f19c3e889fe9
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
18.08.25 09:50
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
11 - SF 2024 Rodac Info.semnat.pdf
ID: 897b1d16-06e8-4646-81a5-d263b9f1be4e
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
6 - Anexa 7 - Cerere de participare - Google Docs.semnat.pdf
ID: 8b33d13f-78b4-4100-b21f-bfd6fafc6211
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
10.2 - CV Victor Tsybuleack.semnat.pdf
ID: 9416f77f-1a02-4042-94b7-fa1d3b0ed935
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
10.4 - CV_Stefan_Timbur_ro.docx.semnat.pdf
ID: c02a0471-9447-4164-a7d6-51e691b7b8da
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
10 - Anexa 14 - DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului - Google Docs.semnat.pdf
ID: e0c63166-9845-4acc-afd0-6d05bf3b9f17
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:37
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
13 - Anexa 12 - Declarație privind lista principalelor livrări_prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate - Google Docs.semnat.pdf
ID: e88dbdf2-85e4-47de-8e4d-29b6a9ee5239
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.08.25 19:38
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
8 - certificat existenta conturi.semnat.pdf
8 - certificat existenta conturi.semnat.pdf
ID: f55c39bc-8edb-403a-8ca0-c1943b119f0a
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
18.08.25 09:50
Data deschiderii:
18.08.25 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Data:
29 iul 2025, 17:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini si emru (Partea ii)
Întrebare:
In prima etapa realizata in anul 2024 ocds-b3wdp1-MD-1728043347536 din 21/10/2024 a fost solicitata automatizarea proceselor de Acordare a concediilor si rechemare din concediul de odihna.
In caietul de sarcini pntru etapa II sunt incluse schemele pentru acestea doua procese in varianta noua.
Intrebarea: Prestatorul va fi obligat sa le modfice conform schemelor noi?! sau le va utiliza in varianta realizata la etapa 1.
Răspuns (30 iul 2025, 09:47):
Pentru etapa a II-a, caietul de sarcini include scheme revizuite pentru procesele de acordare a concediilor și rechemare din concediul de odihnă. Aceasta indică faptul că autoritatea contractantă a optimizat fluxurile de lucru în baza concluziilor rezultate din analiza, testarea și implementarea parțială realizate în cadrul primei etape. În consecință, prestatorul are obligația de a adapta procesele deja automatizate, astfel încât acestea să corespundă noilor cerințe și scheme prevăzute în caietul de sarcini pentru etapa a II-a.
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Data:
30 iul 2025, 18:20
Subiectul întrebării:
Codul Sursa
Întrebare:
Reiesind din faptul ca la I Etapa a proiectului o parte din procese deja a fost partial dezvoltate Va rugam sa confirmati disponibilitatea codului sursa si documentatiei tehnice respective in proprietatea Cancelariei de Stat si posibilitatea de a transmite aceste executorului care va invinge in acest concurs.
Răspuns (31 iul 2025, 11:49):
Codul sursă și documentația tehnică vor fi transmise operatorului economic desemnat câștigător în urma acestui concurs anunțat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK