1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2025 18:08
până la 08.08.2025 08:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2025 08:00
până la 18.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 083 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2025, 18:08 - 8 aug 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2025, 8:00 - 18 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
0(22)250326
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2025, 18:00
Data ultimilor modificări
29 iul 2025, 17:54
Valoarea estimată (fără TVA)
2 083 000 MDL
Achizitii.md ID
21460597
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
20 aug 2025 18:00 - 31 dec 2025 18:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_sia emru.docx
Documentele la ofertă
-
28.07.25 18:08
ds_bunuri_servicii_sia emru.docx
Documentele la ofertă
-
28.07.25 18:08
Documentele lotului
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Data:
29 iul 2025, 17:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini si emru (Partea ii)
Întrebare:
In prima etapa realizata in anul 2024 ocds-b3wdp1-MD-1728043347536 din 21/10/2024 a fost solicitata automatizarea proceselor de Acordare a concediilor si rechemare din concediul de odihna. In caietul de sarcini pntru etapa II sunt incluse schemele pentru acestea doua procese in varianta noua. Intrebarea: Prestatorul va fi obligat sa le modfice conform schemelor noi?! sau le va utiliza in varianta realizata la etapa 1.
Răspuns (30 iul 2025, 09:47):
Pentru etapa a II-a, caietul de sarcini include scheme revizuite pentru procesele de acordare a concediilor și rechemare din concediul de odihnă. Aceasta indică faptul că autoritatea contractantă a optimizat fluxurile de lucru în baza concluziilor rezultate din analiza, testarea și implementarea parțială realizate în cadrul primei etape. În consecință, prestatorul are obligația de a adapta procesele deja automatizate, astfel încât acestea să corespundă noilor cerințe și scheme prevăzute în caietul de sarcini pentru etapa a II-a.
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Data:
30 iul 2025, 18:20
Subiectul întrebării:
Codul Sursa
Întrebare:
Reiesind din faptul ca la I Etapa a proiectului o parte din procese deja a fost partial dezvoltate Va rugam sa confirmati disponibilitatea codului sursa si documentatiei tehnice respective in proprietatea Cancelariei de Stat si posibilitatea de a transmite aceste executorului care va invinge in acest concurs.
Răspuns (31 iul 2025, 11:49):
Codul sursă și documentația tehnică vor fi transmise operatorului economic desemnat câștigător în urma acestui concurs anunțat.
Subiectul întrebării
Întrebare
Clarificări