Achiziţie publică
21460597
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2025 18:08
până la 08.08.2025 08:00
până la 08.08.2025 08:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2025 08:00
până la 18.08.2025 10:00
până la 18.08.2025 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
2 083 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 iul 2025, 18:08 - 8 aug 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 aug 2025, 8:00 - 18 aug 2025, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2025, 18:00
Data ultimilor modificări
29 iul 2025, 17:54
Valoarea estimată (fără TVA)
2 083 000 MDL
Achizitii.md ID
21460597
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
20 aug 2025 18:00 - 31 dec 2025 18:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_nr.15 din 28.07.2025.pdf
anunt de participare_nr.15 din 28.07.2025.pdf
Documentele la ofertă
-
28.07.25 18:08
Documentele lotului
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Data:
29 iul 2025, 17:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini si emru (Partea ii)
Întrebare:
In prima etapa realizata in anul 2024 ocds-b3wdp1-MD-1728043347536 din 21/10/2024 a fost solicitata automatizarea proceselor de Acordare a concediilor si rechemare din concediul de odihna.
In caietul de sarcini pntru etapa II sunt incluse schemele pentru acestea doua procese in varianta noua.
Intrebarea: Prestatorul va fi obligat sa le modfice conform schemelor noi?! sau le va utiliza in varianta realizata la etapa 1.
Răspuns (30 iul 2025, 09:47):
Pentru etapa a II-a, caietul de sarcini include scheme revizuite pentru procesele de acordare a concediilor și rechemare din concediul de odihnă. Aceasta indică faptul că autoritatea contractantă a optimizat fluxurile de lucru în baza concluziilor rezultate din analiza, testarea și implementarea parțială realizate în cadrul primei etape. În consecință, prestatorul are obligația de a adapta procesele deja automatizate, astfel încât acestea să corespundă noilor cerințe și scheme prevăzute în caietul de sarcini pentru etapa a II-a.
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Data:
30 iul 2025, 18:20
Subiectul întrebării:
Codul Sursa
Întrebare:
Reiesind din faptul ca la I Etapa a proiectului o parte din procese deja a fost partial dezvoltate Va rugam sa confirmati disponibilitatea codului sursa si documentatiei tehnice respective in proprietatea Cancelariei de Stat si posibilitatea de a transmite aceste executorului care va invinge in acest concurs.
Răspuns (31 iul 2025, 11:49):
Codul sursă și documentația tehnică vor fi transmise operatorului economic desemnat câștigător în urma acestui concurs anunțat.
Clarificări
Document semnat cu succes
OK