1
Perioada de actualizare
de la 25.07.2025 19:05
până la 07.08.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 07.08.2025 10:00
până la 20.08.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 6 357 744,44 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iul 2025, 19:05 - 7 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2025, 10:00 - 20 aug 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

„Lucrări de modernizare, reparație capitală, reabilitarea drumurilor locale din s.Cotiujenii Mari, r-ul Soldănești”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, primăria Cotiujenii Mari r-nul Șoldănești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolae Dorogan
Telefonul de contact
068557108
Datele achizitiei
Data publicării
25 iul 2025, 19:05
Data ultimilor modificări
31 iul 2025, 19:43
Achizitii.md ID
21459989
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari drum.docx
Documentele la ofertă
-
25.07.25 19:09
caiet de sarcini nr.2 (adaugator).docx
Documentele la ofertă
-
31.07.25 19:43
caiet sarcini nr1 (adaugator).docx
Documentele la ofertă
-
31.07.25 19:43
Data:
28 iul 2025, 12:29
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
exista proiect ?
Răspuns (29 iul 2025, 12:31):
Buna ziua, exista proiect, va puteti apropia la sediul Primariei Cotiujenii Mari, pentru a lua cunostinta cu proiectul pe suport de hirtie.
Data:
28 iul 2025, 12:29
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
spuneti va rog daca exista proiect si din ce sursa finantarea ? multumim
Răspuns (29 iul 2025, 12:33):
Buna ziua, exista proiect, va puteti apropia la sediul Primariei Cotiujenii Mari, pentru a lua cunostinta cu proiectul pe suport de hirtie. Sursa de finantare a proiectului constituie: 10%- sunt surse proprii; 90% - sunt surse primite din proiectul Europa este aproape ONDRL.
Data:
30 iul 2025, 08:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Stimata AC, ați încărcat două caiete de sarcini. În acest context, vă rugăm să ne confirmați dacă este necesar să elaborăm două devize separate, corespunzător fiecărui caiet de sarcini, sau un singur deviz cumulat, având în vedere că este vorba despre un singur lot. Totodată, vă rugăm respectuos să încărcați Formularul Nr. 1 desfășurat, cu indicarea normelor de timp și cantităților unitare pentru fiecare articol de lucrări, pentru a asigura o pregătire corectă și uniformă a ofertelor de către toți Operatorii Economici.
Răspuns (31 iul 2025, 19:55):
Buna ziua, este acceptabil sa elaborati un singur deviz cumulat cu volumele de lucrari ce se contin in ambele caiete de sarcini. Ca remarca, s-au executat 2 devize separate din motiv ca in primul deviz s-au omis a fi incluse instalatiile de semnale rutiere.Ca consecinta, volumul de lucrari din caietul de sarcini nr.2 va fi achitat din sursele proprii a Primariei, cele din devizul nr.1 din sursele de finantare in cadrul Programului Guvernamental " Europa este aproape". Referitor la documentele adaugatoare solicitate, sunt atasate in documente din lista lotului.( caiet de sarcini nr.1 si nr.2 adaugator).
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.