Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
25.07.2025 14:14
până la 06.08.2025 13:04
până la 06.08.2025 13:04
2
Propunerea ofertelor
de la
06.08.2025 13:04
până la 10.08.2025 13:04
până la 10.08.2025 13:04
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 378 800 MDL
Perioada clarificărilor:
25 iul 2025, 14:14 - 6 aug 2025, 13:04
Perioada de depunere a ofertelor:
6 aug 2025, 13:04 - 10 aug 2025, 13:04
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de instalare a centralei fotovoltaice pentru blocurile de studii ale ASEM
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Banulescu-Bodoni nr.61
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 iul 2025, 14:03
Data ultimilor modificări
4 aug 2025, 13:04
Achizitii.md ID
21459852
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de instalare a centralei fotovoltaice pentru blocurile de studii ale ASEM
Buget: 2378800.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie privind confirmarea identitatii beneficiarilor
Specificaţie tehnică
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor
25.07.25 14:14
CAIET DE SARCINI MODIFICAT
Specificaţie tehnică
MODIFICAT din data 28.07.25 Caiet de Sarcini PDF
28.07.25 14:29
Data:
26 iul 2025, 12:42
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI .... Capitol Utilaj???
Întrebare:
Achiziția dvs. include doar lucrări de instalare? Aveți propriul utilaj (panouri, invertoare)? În CAIET DE SARCINI (Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări) nu este indicat Capitol UTILAJ, în același timp, la p.7 criteriilor privind eligibilitatea din ANUȚ DE PARTICIPARE solicită garanția pentru panourile solare, garanția liniară de producție și garanția invertorului. Vă rog să oferiți clarificări.
Răspuns (28 iul 2025, 11:15):
Bună ziua!
În curînd va fi plasat Caietul de sarcini modificat inclusiv cu utilaje.
Referitor la pct.7 se solicită garanțiile minime pentru lucrările executate, panourile fotovoltaice și ivertoare.
Data:
28 iul 2025, 15:41
Subiectul întrebării:
Panouri solare
Întrebare:
Vor fi acceptate panouri de o capacitate mai mare? ca de exemplu 590W
Răspuns (29 iul 2025, 10:07):
Bună ziua. Vor fi acceptate conform proiectului și cerințelor de calificare solicitate.
Data:
4 aug 2025, 08:48
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Publicati compartiment CM
Răspuns (4 aug 2025, 12:04):
Bună ziua! Ce compartiment aveți în vedere - CM?
Data:
4 aug 2025, 12:16
Subiectul întrebării:
Răspuns (4 aug 2025, 12:04):
Întrebare:
Proiect pe partea constructiva
Răspuns (4 aug 2025, 13:07):
Bună ziua! Proiectul de executie N2 recent a fost atașat.
Data:
4 aug 2025, 12:18
Subiectul întrebării:
Vor fi acceptate panouri de o capacitate mai mare? ca de exemplu 510-550W
Întrebare:
Vor fi acceptate panouri de o capacitate mai mare? ca de exemplu 510-550W +- 10%
Răspuns (4 aug 2025, 13:08):
Bună ziua. Vor fi acceptate conform proiectului și cerințelor de calificare solicitate
Data:
4 aug 2025, 17:11
Subiectul întrebării:
Răspuns (4 aug 2025, 13:08): Bună ziua. Vor fi acceptate conform proiectului și cerințelor de calificare solicitate
Întrebare:
De ce nu acceptati panouri cu o capacitate mai mare ca de exemplu 570W sau 590W ?
Răspuns (6 aug 2025, 11:24):
Stimate operator,
Proiectul este avizat și coordonat cu organele competente, iar în cadrul procesului de elaborare au fost efectuate toate calculele necesare, inclusiv dimensionările tehnice corespunzătoare pentru panourile specificate în documentația de atribuire.
Respectiv, vă rugăm să respectați cerințele stabilite, care sunt comune pentru toți ofertanții.
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, ofertantul are obligația de a elabora oferta în strictă conformitate cu documentația de atribuire.
Totodată, potrivit pct. 30 subpct. 9) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, grupul de lucru este obligat să examineze, să evalueze și să compare ofertele în termenele și condițiile stabilite în documentația de atribuire.
De asemenea, conform art. 69 alin. (6) lit. a) din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK