1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2025 23:18
până la 01.08.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.08.2025 09:30
până la 06.08.2025 09:30
3
Licitaţie
07.08.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 401 333 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2025, 23:18 - 1 aug 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 aug 2025, 9:30 - 6 aug 2025, 9:30
Începutul licitației: 7 aug 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Alimentația elevilor din L.T. ,,Ion Vatamanu”, conform meniurilor aprobate a 350 elevi*60 zile
Serviciile vor fi prestate cu respectarea prevederilor legislației în vigoare în domeniul alimentației copiilor și meniului aprobat.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str.Mihai Eminescu 78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Neznaico
Telefonul de contact
60655255
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2025, 23:08
Data ultimilor modificări
24 iul 2025, 23:18
Valoarea estimată (fără TVA)
401 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 026,66 MDL
Achizitii.md ID
21459545
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str.Mihai Eminescu 78
Durata contractului
1 sept 2025 18:00 - 30 nov 2025 23:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentaţie a elevilor din cadrul L.T. ,,Ion Vatamanu” din mun. Strășeni, în perioada septembrie-noiembrie 2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
24.07.25 23:18
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
24.07.25 23:18
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
24.07.25 23:18
meniu model (1).pdf meniu model (1).pdf
Documentele la ofertă
-
24.07.25 23:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 401 333 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări