Lucrăriu de amenajare și reconstrucție a havuzului orășenesc
până la 05.08.2025 10:00
până la 11.08.2025 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
lista cu cantități de lucrări.doc
ID: 49ada0de-4f00-47e0-85c0-6db49ca6d363
Documentele la ofertă
-
lista cu cantități de lucrări.doc
ID: 49ada0de-4f00-47e0-85c0-6db49ca6d363
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
ID: 6f296203-8c6c-4089-818a-36d150d2fded
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
ID: 6f296203-8c6c-4089-818a-36d150d2fded
Documentele la ofertă
-
lista cu cantități de lucrări.doc
ID: 66b4d7fc-38eb-4f3b-992b-22fe35d74f4829.07.25 11:54Documentele la ofertă
-
lista cu cantități de lucrări.doc
ID: 66b4d7fc-38eb-4f3b-992b-22fe35d74f4824.07.25 11:51Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Aflux-Prim