1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2025 11:43
până la 03.08.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.08.2025 10:00
până la 06.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 742 133,35 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2025, 11:43 - 3 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 aug 2025, 10:00 - 6 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul IPLT "Mitropolit Nestor Vornicescu" pentru perioada septembrie-decembrie 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, I.Creanga 80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oprea Gabriela
Telefonul de contact
069634333
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2025, 10:42
Data ultimilor modificări
24 iul 2025, 11:43
Valoarea estimată (fără TVA)
742 133,35 MDL
Achizitii.md ID
21459190
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD- 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, I.Creanga 80
Durata contractului
8 aug 2025 11:24 - 31 dec 2025 11:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul IPLT "Mitropolit Nestor Vornicescu" pentru perioada septembrie-decembrie 2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Luna
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart .docx
Documentele la ofertă
-
24.07.25 11:43
duae .docx
Documentele la ofertă
-
24.07.25 11:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UAB HANDELSHUS

Preţul ofertei: 742 133,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări