1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2025 15:03
până la 04.08.2025 18:30
au rămas 11 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2025 18:30
până la 08.08.2025 17:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 3 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2025, 15:03 - 4 aug 2025, 18:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2025, 18:30 - 8 aug 2025, 17:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reparație capitală a secției boli cronice din cadrul IMSP SR Telenești

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str.C.Porumbescu 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vleju Elena
Telefonul de contact
079113054
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2025, 15:03
Data ultimilor modificări
23 iul 2025, 16:39
Achizitii.md ID
21458858
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
23 iul 2025, 16:39
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
Conform doc. standard, participantul la aceasta achizitie, este suficient sa posede certificatele ISO 9001 si 14001? Sau obligatoriu trebuie sa aiba si ISO 45001 (Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale).
Data:
23 iul 2025, 16:44
Subiectul întrebării:
Pct.36 doc.standard
Întrebare:
Conform doc. standard, pct.36 sbpct.2 Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară. DVS ati uitat sa le specificati in anuntul de participare, va rugam sa le includeti.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.