1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2025 14:01
până la 03.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.08.2025 11:00
până la 09.08.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2025, 14:01 - 3 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 aug 2025, 11:00 - 9 aug 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de ,,Reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe străzile:
Viilor, V. Dragancea, 1 Mai, 31 august, Alecu din s. Sipoteni, r-nul Călărași (Lot nr 1).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4439, MOLDOVA, Călăraşi, s.Sipoteni, 31 August
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sipoteni Primaria
Telefonul de contact
024476331
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2025, 13:50
Data ultimilor modificări
22 iul 2025, 8:02
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21457752
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4439, MOLDOVA, Călăraşi, s.Sipoteni, 31 August
Durata contractului
21 aug 2025 13:57 - 31 dec 2025 13:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea lucrărilor de ,,Reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe străzile: Viilor, V. Dragancea, 1 Mai, 31 august, Alecu din s. Sipoteni, r-nul Călărași (Lot nr 1). CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-dslucrari
21.07.25 14:01
_anunt de participare 2025 drum sștefan cel mare -v.dragancea.docm (1).docx
Documentele la ofertă
-Anunț word
21.07.25 14:01
caiet de sarcini ștefan cel mare, v.dragancea.docx
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini word
21.07.25 14:01
duae_ro_.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
21.07.25 14:01
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 1 710 983,77 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rutador

Preţul ofertei: 2 305 232,92 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări