Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21457671
1
Perioada de actualizare
de la
21.07.2025 11:44
până la 26.07.2025 09:00
până la 26.07.2025 09:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
26.07.2025 09:00
până la 29.07.2025 09:00
până la 29.07.2025 09:00
3
Licitaţie
30.07.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
550 200 MDL
Perioada clarificărilor:
21 iul 2025, 11:44 - 26 iul 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 iul 2025, 9:00 - 29 iul 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Achiziționarea echipamentelor TIC pentru Centru Național de Epileptologie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2025, 11:44
Data ultimilor modificări
21 iul 2025, 14:09
Achizitii.md ID
21457671
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
1.anunt participare echipament tic.pdf
1.anunt participare echipament tic.pdf
Istoricul documentului
-
1.anunt participare echipament tic.pdf
1.anunt participare echipament tic.pdf
ID: 99b9a6c0-e844-45af-8797-dc3124e42882
Documentele la ofertă
-
1.anunt participare echipament tic.pdf
1.anunt participare echipament tic.pdf
ID: 99b9a6c0-e844-45af-8797-dc3124e42882
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
21.07.25 14:09
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Istoricul documentului
-
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
ID: d3aff2ca-e857-43cc-9dbd-dcf6f7eeaabc
Documentele la ofertă
-
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
ID: d3aff2ca-e857-43cc-9dbd-dcf6f7eeaabc
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
21.07.25 14:09
Data:
21 iul 2025, 12:08
Subiectul întrebării:
Lot 6 panou interactiv
Întrebare:
Buna ziua. S-a solicitat de 2 ori aceiasi parametri, doar ca diferiti, puteti sa mentionati care sunt corecti - 8 GB
mеmоriе, min. 128 GB stocare, sau RAM min 16 Gb DDR4, 256 Gb ROM?
Răspuns (21 iul 2025, 13:51):
Buna ziua, se solicită min 16 Gb DDR4 memorie (RAM) operative si min 256 Gb spatiu de stocare (ROM).
Data:
21 iul 2025, 12:42
Subiectul întrebării:
LOT 3.1/3.2
Întrebare:
Buna ziua
Developer/Drum unit este specificat min. 95mii, astfel fiind regasit doar la un Vendor si anume Kyocera.
Rugam de rectifica caietul de sarcini si a exclude Developor Unit ce nu are relevanta si rectificarea Drum Unit cu sintagma minim 40 mii. Aceasta ar permite tuturor operatorilor economici de participa, si nu faciiliteaza nici un Vendor.
Răspuns (21 iul 2025, 13:57):
Buna ziua, marea majoritate a echipamentelor moderne prevăd developer unit şi drum unit. Instituția intentionează să procure echipament profesional, care va activa in regim NON STOP cu sarcini majore ceia ce impune specificaţia de developer şi drum unit pentru minim 95 000 pagini.
Imprimante cu resurse de 40 000 pagini nu pot face fata la sarcinile noastre fiind aparataj de birou.
Cerinta data nu vizează un anumit brand anume, ci reflectă necesitățile clinicii si specificul activității ei. Avem nevoie de echipamente de utilizare profesională, cu volum mare de lucru, iar cerința de 95 000 pagini pentru Developer și Drum Unit corespunde unei categorii superioare din punct de vedere tehnic, adoptate de mulți producători internaționali.
Data:
21 iul 2025, 14:56
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 3
Întrebare:
Bună ziua, scuzați-ne că intervenim în discuția despre cerințele scris pentru un singur furnizor. Dorim să vă atragem atenția asupra faptului că, din punctul de vedere al costului total de proprietate, opțiunea Kyocera nu este, să spunem așa, cea mai optimă. Având în vedere garanția de 5 ani solicitată, volumul de imprimare anunțat și costul consumabilelor de la Kyocera, orice multifuncțional disponibil pe piață va fi cu mult mai bun. Dar cel mai important lucru în această situație este încălcarea de către organizația dumneavoastră a prevederilor Legii 131/2015, deoarece promovați în mod clar echipamentele unui singur producător. Prin urmare, vă rugăm să specificați volumele de imprimare care vă interesează (acestea nu sunt menționate în cerințe) și să eliminați cerința privind componentele separate ale consumabilelor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK