1
Perioada de actualizare
de la 18.07.2025 13:23
până la 28.07.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2025 14:00
până la 08.08.2025 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 586 260 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2025, 13:23 - 28 iul 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2025, 14:00 - 8 aug 2025, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrărilor de reparaţie a unui sector al străzii "Ştefan cel Mare şi Sfînt" din satul Roşieticii Vechi ,com.Roşietici, raionul Floreşti, cu lungimea de 315m"
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5036, MOLDOVA, Floreşti, s.Roşietici, Rosietici
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Odajiu Petru
Telefonul de contact
061043000
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2025, 13:21
Data ultimilor modificări
18 iul 2025, 13:23
Valoarea estimată (fără TVA)
2 586 260 MDL
Achizitii.md ID
21457063
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5036, MOLDOVA, Floreşti, s.Roşietici, Rosietici
Durata contractului
25 aug 2025 13:23 - 30 dec 2025 13:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrărilor de reparaţie a unui sector al străzii "Ştefan cel Mare şi Sfînt" din satul Roşieticii Vechi ,com.Roşietici, raionul Floreşti, cu lungimea de 315m" CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
cs-07.drum-in-rosieticii-vechi-f1.doc
Documentele la ofertă
-
18.07.25 13:23
d s lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
18.07.25 13:23
duae.doc
Documentele la ofertă
-
18.07.25 13:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

POMIXNORD

Preţul ofertei: 2 239 972,09 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 2 532 883,29 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări