Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
16.07.2025 19:29
până la 23.07.2025 13:54
până la 23.07.2025 13:54
2
Propunerea ofertelor
de la
23.07.2025 13:54
până la 30.07.2025 11:24
până la 30.07.2025 11:24
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 920 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 iul 2025, 19:29 - 23 iul 2025, 13:54
Perioada de depunere a ofertelor:
23 iul 2025, 13:54 - 30 iul 2025, 11:24
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitala a acoperisului imobilului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Or. Orhei, str. 31 august 1989,nr.80
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2025, 19:29
Data ultimilor modificări
16 iul 2025, 22:12
Achizitii.md ID
21456081
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația capitala a acoperisului imobilului
Buget: 1920000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
16.07.25 19:29
Data:
16 iul 2025, 22:12
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
Care este motivul republicării achiziției ?
Răspuns (17 iul 2025, 12:24):
Buna ziua. Procedura precedenta a fost anulată deoarece nici o ofertă nu a fost conformă atît cerințelor de calificare cît și tehnice ale documentatiei de atribuire.
Data:
20 iul 2025, 21:42
Subiectul întrebării:
.
Întrebare:
Dar care ar fi o ofertă conformă pentru A.C. ?
Răspuns (21 iul 2025, 13:54):
Buna ziua.
Pentru toate autoritatile contractante, oferta conforma este oferta care corespunde cerintelor documentatiei de atribuire si care este depusa de un ofertant care corespunde criteriilor de calificare si selectie stabilite de autoritatea contractanta.
Data:
21 iul 2025, 15:44
Subiectul întrebării:
Suspendare
Întrebare:
Vă rugăm respectuos suspendați procedura dată întrucît a fost depusă o contestație pe marginea procedurii anterioare
Răspuns (21 iul 2025, 17:25):
Buna ziua. Opiectul procedurii de achizitie publica este reparația acoperișului, care este ce mai recomandabil sa fie efectuat in perioada de vară, dar și pornind de la specificul activității autorității contractante, în perioada vacanței de vară, deaceia suspendarea v-a afecta activitatea. Totodată, Decizia de suspendare este de competența ANSC.
Data:
21 iul 2025, 18:52
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Companiile de construcții construiesc acoperișuri anual, tot anul împrejur, indiferent ca este vara sau iarna. Analizând ofertele operatorilor economici care au participat la procedura precedentă, am concluzionat ca aceștia au ani buni de experiență în domeniu, ofertele tehnice și financiare propuse de cartei ei - fiind conforme. Motivul republicării achizitiei de fapt fiind altul, ca a.c. favorizează un operator economic anumit.
Răspuns (23 iul 2025, 00:05):
Buna ziua. Conform Legii achizițiilor publice clarificărie trebuie sa se refere la achiziția data. Va rugam să adresați intrebari referitoare la obiectul achiziției.
Data:
21 iul 2025, 18:59
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Aceasta dă dovadă de incompetență a funcționarilor în domeniul bugetar, scopul acestora fiind de a economisi banii din bugetul public dar nu de a cheltui/a spăla banii în scopul beneficiilor personale prin schema de a favoriza un operator economic anumit.
Răspuns (23 iul 2025, 00:06):
Buna ziua. Conform Legii achizițiilor publice clarificărie trebuie sa se refere la achiziția data. Va rugam să adresați intrebari referitoare la obiectul achiziției. Va mulțumim pentru ințelegere.
Data:
22 iul 2025, 17:56
Subiectul întrebării:
Suspendare
Întrebare:
Decizia de suspendare a procedurii o poate lua și grupul de lucru. Iar achiziționarea prin două proceduri a acelorași lucrări implică riscuri pentru grupul de lucru care v-a trebui să despăgubească operatorii economici care participă la 2 licitații, din motiv că v-a putea contracta doar o singură dată. Totodată, dacă grupul de lucru dorea să contracteze lucrările în perioada caldă a anului, trebuia să ia o decizie corectă și legală din prima și să nu anuleze prima procedură de achiziție în mod ilegal. Deja contestația depusă v-a fi examinată pînă la sfîrșitul lunii august. În ceea ce privește suspendarea. Notăm că procedura dată nu a fost contestată la ANSC respectiv ANSC nu se v-a putea expune pe suspendarea ei. ANSC v-a examina doar obiecțiile față de decizia de anulare a procedurii precedente. Și dacă contestația v-a fi admisă, atunci grupul de lucru se v-a afla în situația în care are în rol două proceduri de achiziții valabile cu același obiect.
Răspuns (23 iul 2025, 00:15):
Vă rog, dacă afirmați să indicați și la prevederea legală care reglementeaza suspendarea procedurii de achiziție publica de grupul de lucru pentru achizitii publice. Va rog să formulați clarificări la subiect, și vă indemn să participați la procedura de achiziție cu oferta conforma.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK