Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 392 013,16 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2025, 13:37 - 28 iul 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2025, 13:00 - 11 aug 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament (Inventar sportiv) pentru realizarea proiectului de amenajare a complexului sportiv si de imbunatatire a sanatatii cu montarea acestuia,
realizat in cadrul Programului Național „Satul European” /ediția II, 2024/

Informația despre anulare
Motivul anulării
Editare loturi
Data anulării
25 iul 2025, 16:27
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3821, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Ферапонтьевка, s. Ferapontievca str. Gagarina 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Odnostalco
Telefonul de contact
079139914
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2025, 13:37
Data ultimilor modificări
25 iul 2025, 16:27
Achizitii.md ID
21455673
CPV
37400000-2 - Спортивные товары и оборудование
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
16 iul 2025, 17:07
Subiectul întrebării:
Solicităm separarea pe mai multe Loturi.
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, În urma analizări documentului ,,caiet de sarcini'' - am identificat bunuri care fac parte din alte categori. Solicităm respectuos divizarea în achiziției în mai multe loturi - pentru a oferi posibilitatea a mai multor operatori economici de a participa și nu a încălca Art. 7 lit.b - lit. c din LP 131/2015 - și a trata operatori economici conform Art. 7 lit. h din LP 131/2015. Deasemenea - în părerea noastă considerăm divizarea pe loturi după criteri de activitate, și anume Lot 1 - poziția 1, 2, 3, 4, 5, 8 din caiet de sarcini. Lot 2 - 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 din caiet de sarcini. Lot 3 - 7, 17 din caiet de sarcini. Lot 4 - 25 din caiet de sarcini. Vă mulțumim anticipat pentru răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (17 iul 2025, 11:27):
Stimate operator economic, va multumim pentru implicare si propuneri constructive. Reiesind din acest fapt grupul de lucru va anula procedura in cauza si va anunta alta proceduca, operand modificarile respective.
Data:
22 iul 2025, 13:02
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Bună ziua, stimată autoritate contractantă reeșind din răspunsul la clarificarea anterioară, dorim să atagem atenția la un moment importat - în fișierul Caietul de sarcini - Nu toate Bunurile au cantitatea indicată, astfel rog să ne comunicați - dacă va fi anulat achiziția și publicată sau vor fi modificări în caietul de sarcini. Cu respect!
Data:
25 iul 2025, 13:11
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă - în urma ultimei clarificări adresate la adresa dvs. - simțim necesitatea de a primi un răspuns în pofida faptului constatări tragiversări respectări Art.35 alin.2 din LP.131. Noi ca operator economic profitând de prevederile din Art.55 alin.27 LP.131 - am dori să respectăm prevederile de la Art.55 alin.28 LP.131 - ,,Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, conform prevederilor art. 35.'' Am dori să primim răspuns pentru clarificările adresate anterior de operatori economici - privind anularea proceduri curente și anunțarea unei alte proceduri separate pe loturi conform Art.39 alin.1 și/sau Art.39 alin.3 - cu specificația tehnică detailată și cantitățile indicate pentru toate bunurile solicitate - cu prețurile estivative indicate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.