1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2025 13:37
până la 28.07.2025 13:00
au rămas 10 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2025 13:00
până la 11.08.2025 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 392 013,16 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2025, 13:37 - 28 iul 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2025, 13:00 - 11 aug 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Echipament (Inventar sportiv) pentru realizarea proiectului de amenajare a complexului sportiv si de imbunatatire a sanatatii cu montarea acestuia,
realizat in cadrul Programului Național „Satul European” /ediția II, 2024/

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3821, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Ферапонтьевка, s. Ferapontievca str. Gagarina 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Odnostalco
Telefonul de contact
079139914
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2025, 13:37
Data ultimilor modificări
16 iul 2025, 17:07
Achizitii.md ID
21455673
CPV
37400000-2 - Спортивные товары и оборудование
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds bunuri.signed.pdf ds bunuri.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
ds bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
4 duae_ro bunuri.doc
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
Data:
16 iul 2025, 17:07
Subiectul întrebării:
Solicităm separarea pe mai multe Loturi.
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, În urma analizări documentului ,,caiet de sarcini'' - am identificat bunuri care fac parte din alte categori. Solicităm respectuos divizarea în achiziției în mai multe loturi - pentru a oferi posibilitatea a mai multor operatori economici de a participa și nu a încălca Art. 7 lit.b - lit. c din LP 131/2015 - și a trata operatori economici conform Art. 7 lit. h din LP 131/2015. Deasemenea - în părerea noastă considerăm divizarea pe loturi după criteri de activitate, și anume Lot 1 - poziția 1, 2, 3, 4, 5, 8 din caiet de sarcini. Lot 2 - 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 din caiet de sarcini. Lot 3 - 7, 17 din caiet de sarcini. Lot 4 - 25 din caiet de sarcini. Vă mulțumim anticipat pentru răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (17 iul 2025, 11:27):
Stimate operator economic, va multumim pentru implicare si propuneri constructive. Reiesind din acest fapt grupul de lucru va anula procedura in cauza si va anunta alta proceduca, operand modificarile respective.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.