1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2025 15:10
până la 25.07.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2025 12:00
până la 04.08.2025 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 481 680 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2025, 15:10 - 25 iul 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2025, 12:00 - 4 aug 2025, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații capitale a acoperișului edificiului din or.Basarabeasca, a Direcției CSP Hâncești.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Lutenco
Telefonul de contact
067493406
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2025, 14:59
Data ultimilor modificări
23 iul 2025, 9:11
Valoarea estimată (fără TVA)
1 481 680 MDL
Achizitii.md ID
21454697
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
18 aug 2025 15:08 - 30 dec 2025 15:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1.Lucrări de reparații capitale a acoperișului edificiului din or.Basarabeasca, a Direcției CSP Hâncești. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
15.07.25 15:10
duae.docx
Documentele la ofertă
-
15.07.25 15:10
ds lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
15.07.25 15:10
anunț de participare semnat.pdf anunț de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
18.07.25 09:12
ansp basarabesca (ver) f1b.pdf ansp basarabesca (ver) f1b.pdf
Documentele la ofertă
-
23.07.25 09:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Zagorlar

Preţul ofertei: 1 450 411,41 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări