1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2025 15:54
până la 21.07.2025 15:41
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2025 15:41
până la 01.08.2025 09:00
3
Licitaţie
04.08.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Licitaţie
Valoarea estimată fără TVA 1 360 054,72 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2025, 15:54 - 21 iul 2025, 15:41
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2025, 15:41 - 1 aug 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Produse alimentare pentru Sem. II, 2025

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Alexandru cel bun, 55
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ecaterina Valicov
Telefonul de contact
067710858
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2025, 15:39
Data ultimilor modificări
11 iul 2025, 16:45
Achizitii.md ID
21451346
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202507111552_1anunt produse alimentare 2025 sem I.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
11.07.25 15:54
202507111553_1.3DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
11.07.25 15:54
202507111553_Declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 15:54
202507111553_1.2Documentatia Standard.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 15:54
Data:
11 iul 2025, 16:45
Subiectul întrebării:
Lot 4
Întrebare:
Buna ziua Precizati Va rog: carne proaspat congelata sau proaspat refrigerata
Răspuns (14 iul 2025, 08:58):
Bună ziua. Carnea trebuie să fie refrigerată!
Data:
17 iul 2025, 16:05
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Solicitam respectuos sa separati din componenta lotului 1 conservatia (mazare verde, pasta de rosii, magiun din fructe, gem din fructe, tomate in suc propriu, porumb conservat).Aceasta lotizare ar permite participarea producatorilor si obtinerea de oferte economic avantajoase.
Răspuns (18 iul 2025, 09:56):
Autoritatea contractantă a analizat oportunitatea divizării achiziției în loturi, și a decis că nu se impune separarea pe loturi a contractului de achiziție publică de produse alimentare, din următoarele considerente: Gestionarea unui contract unic asigură o eficiență administrativă și logistică sporită, evitând fragmentarea livrărilor și a responsabilităților între mai mulți operatori economici; Produsele alimentare solicitate sunt necesare în regim unificat și continuu, iar coordonarea livrărilor din mai multe surse ar putea genera riscuri privind întârzierea sau neconformitatea livrărilor; Pe piața relevantă, există un număr suficient de operatori economici capabili să ofere gama completă de produse solicitate, fără a fi afectată concurența; Divizarea pe loturi ar presupune o creștere a efortului de monitorizare, evaluare și gestionare a contractelor, ceea ce ar putea duce la ineficiență și creșteri de costuri indirecte. Prin urmare, autoritatea contractantă a decis atribuirea contractului ca un singur lot.
Data:
17 iul 2025, 16:06
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Specificati din ce fructe sa fie constituite magiunul si gemul.
Răspuns (18 iul 2025, 09:39):
Bună ziua. Fructele utilizate nu are relevanță majoră pentru scopul achiziției, important fiind ca produsul să fie conform cerințelor calitativi solicitați.
Data:
17 iul 2025, 16:07
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Specificati ambalajul solicitat pentru zahar, ceai di ierburi/sau fructe si branza cu cheag tare?
Răspuns (18 iul 2025, 09:40):
Pentru AC ambalajul nu constituie un criteriu esențial atât timp cît produsul corespunde parametrilor calitativi solicitați.
Data:
17 iul 2025, 16:08
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Solicitam respectuos sa separati din componenta lotului 4 carnea de pasare, porc, vita si curcan in loturi distincte.Aceasta ar permite participarea producatorilor si obtinerea de oferte economic avantajoase.
Răspuns (18 iul 2025, 09:43):
Bună ziua. Având în vedere faptul că alimentele sunt destinate copiilor poreșcolari, este esențială asigurarea unui produs proaspăt, cu termen minim de valabilitate, transportat în condiții optime și livrat rapid, pentru prevenirea riscurilor alimentare.Va fi admisă carnea de producție străină în cazul în care aceasta va putea fi livrată în maximum 24 de ore de la sacrificare, cu prezentarea actelor ce ar dovedi acest fapt.
Data:
17 iul 2025, 16:10
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Excludeti din caracteristica lotului 4 notiunea de produs autohton, prevedere reglementata de art.37/Legea 131.
Răspuns (18 iul 2025, 09:49):
Bună ziua. Din greșeală am răspuns la întrebarea Dvs în clarificarea de mai sus. Din acest motiv voi răspunde în mod invers pentru întrebarea anterioară.. „Autoritatea contractantă a analizat oportunitatea divizării achiziției în loturi, conform art. 41 alin. (6) din Legea nr. 131/2015, și a decis că nu se impune separarea pe loturi a contractului de achiziție publică de produse alimentare, din următoarele considerente: Gestionarea unui contract unic asigură o eficiență administrativă și logistică sporită, evitând fragmentarea livrărilor și a responsabilităților între mai mulți operatori economici; Produsele alimentare solicitate sunt necesare în regim unificat și continuu, iar coordonarea livrărilor din mai multe surse ar putea genera riscuri privind întârzierea sau neconformitatea livrărilor; Pe piața relevantă, există un număr suficient de operatori economici capabili să ofere gama completă de produse solicitate, fără a fi afectată concurența; Divizarea pe loturi ar presupune o creștere a efortului de monitorizare, evaluare și gestionare a contractelor, ceea ce ar putea duce la ineficiență și creșteri de costuri indirecte. Prin urmare, autoritatea contractantă a decis atribuirea contractului ca un singur lot.
Data:
17 iul 2025, 16:28
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Concretizati nr.de puncte de livrare si graficul livrarii.
Răspuns (18 iul 2025, 09:52):
Livrarea se efectuează de 2 ori pe săptămână conform comenzilor
Data:
17 iul 2025, 16:29
Subiectul întrebării:
clarifcare
Întrebare:
Care este perioada de livrare?
Răspuns (18 iul 2025, 09:51):
31 decembrie 2025
Data:
17 iul 2025, 16:36
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Cererea de participare si Declaratia privind valabilitatea ofertelor e necesar a fi depuse sau nu?
Răspuns (18 iul 2025, 09:55):
Cererea de participare nu este obligatorie. Declarația de valabilitate a ofertelor obligatoriu 90 de zile
Data:
17 iul 2025, 16:48
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Solicitand formularul INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANT dstra dublati informatia din DUAE. Va solicitam sa omiteti formularul prenotat.
Răspuns (18 iul 2025, 10:06):
Bună ziua. DUAE nu înlocuiește formularul privind informațiile generale despre ofertant. Acesta fiind necesar la etapa de evaluare a ofertantului câștigător.
Data:
17 iul 2025, 16:53
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Dstra solicitati Certificat privind lipsa sau existența datoriilor față de Bugetul Public Național, eliberat de Serviciul Fiscal de Stat al Republicii Moldova. Tinem sa va comunicam ca incepand cu 01.01.2024 la dispozitia AC a fost pus la dispozitie un instrument electronic de verificare in regim real, ceea ce inseamna anularea soolicitarii certificatului in format de hartie. www.date.gov.md
Răspuns (18 iul 2025, 10:07):
Bună ziua. Certificatul privind lipsa datoriilor la bugetul de stat este obligatoriu pentru participanți, vă rog să vă confomați!
Data:
17 iul 2025, 16:55
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Autorizația sanitar-veterinară de funcționare a fost substituita cu certificatul de origine. Solicitam sa operati modificarile de rigoare.
Răspuns (18 iul 2025, 10:00):
Bună ziua. Se acceptă certificatul care substituie autorizația sanitar veterinară de funcționare.
Data:
18 iul 2025, 10:14
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Onorata autoritate contractanta, in conformitate cu prevederile de la Articolul 35/Legea 131. Clarificări (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguități, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată. Intru evitarea escaladarii solicitam respectuos sa va conformati si sa raspundeti transat : 1.cate institutii vor fi deservite: 2.cand va incepe periada de livare?; 3. marul, la fel este fruct, dar atunci va va fi livrat doar magiun de mere, pentru ca este cel mai ieftin; 4.ambalajul pentru zahar si ceai, daca pentru dstra nu este important, atunci pentru operatorul economic este foarte important in scopul perfectarii ofertei.
Răspuns (18 iul 2025, 11:53):
Stimate operator economic, Vă rugăm și noi, la rândul nostru să formulați întrebările clar, succint și la subiect. Vă reamintim că etapa clarificărilor are drept scop eliminarea neclarităților concrete, nu exprimarea unor opinii generale sau formularea de întrebări redundante ori speculative. Vor fi deservite 3 Grădinițe și un Centru de bătrâni, perioada de livrare va începe din data semnării contractului,, aici nu putem oferi o dată concretă, deoarece nu putem anticipa acest fapt (în funcție de evaluarea ofertelor, contestații, e.t.c). Ambalajul nu reprezintă un criteriu important, important e conținutul. AC nu vrea să achite în plus pentru o ambalare "mai deosebită", acordăm o atenție specială doar calității. In ce privește magiunul, administrația grădiniței preferă să fie diferite fructe, pentru a putea oferi copiilor o diversificare. Diferența de preț e la câțiva lei sau chiar bănuți, astfel încercați să atribuiți un preț făcând o medie totală.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.