Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21450741
1
Perioada de actualizare
de la
14.07.2025 09:22
până la 24.07.2025 10:00
până la 24.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
24.07.2025 10:00
până la 27.07.2025 10:00
până la 27.07.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 407 230,80 MDL
Perioada clarificărilor:
14 iul 2025, 9:22 - 24 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 iul 2025, 10:00 - 27 iul 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Termoizolarea fatadelor casei de cultura situata in com.Purcari,r-ul Stefan Voda cu nr.cad.8528102.101.01
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4229, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Purcari, Purcari
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2025, 9:22
Data ultimilor modificări
18 iul 2025, 19:43
Achizitii.md ID
21450741
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare casa de cultura purcari.signed.pdf
anunț de participare casa de cultura purcari.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare casa de cultura purcari.signed.pdf
anunț de participare casa de cultura purcari.signed.pdf
ID: 491e3026-b780-479f-991f-26ddc497cf18
tenderNotice
-
anunț de participare casa de cultura purcari.docx
ID: 491e3026-b780-479f-991f-26ddc497cf18
tenderNotice
tenderNotice
-Anuntul de participare
15.07.25 11:41
Data:
18 iul 2025, 19:43
Subiectul întrebării:
Punct 16(30)
Întrebare:
"Operatorul economic trebuie să demonstreze că are pe contul curent bani lichizi sau certificate de linie de credit – minim 3 milioane lei, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului"
Asta ce condiție mai este?
Deoarece știu si răspunsul, atunci ca sa fie echitabil, solicitam ca AC sa prezinte dovezi că are pe contul curent bani lichizi, in suma de 3 mln, din care v-a face achitarea pentru lucrări. Sa nu aștepte operatorii economici, 3-4 luni, banii pentru serviciile prestate. P.S. Cu aplicarea semnăturii electronice.
Răspuns (24 iul 2025, 08:05):
Criteriul de selectie prezentat la punctul 16/30 din cadrul invitatiei Anuntului de participare la aceasta procedura de achizitie si anume ,,operatorul trebuie sa demonstreze ca dispune de minim 3 milioane de lei lichizi sau linie de credit,printr-un exras din cont semnat electronic,,-este o cerinta prin care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara.Scopul este clar:sa se asigure ca prestatorul are cash-flow-ul necesar pentru demararea si executarea lucrarilor,fara riscul blocajelor.
Data:
21 iul 2025, 18:30
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI
Întrebare:
Buna ziua, pozitia 50 CL17C Confectii metalice diverse, montate aparent (scari exterioare de incendiu, etc.) exclusiv parapeti, balustrazi, chepenguri, etc. / Material de la demolari RESURSA: Confectii metalice diverse - 500 kg pretul ramaine a fi cu 0 LEI ? Deoarece este specificat (Material de la demolari)
Răspuns (24 iul 2025, 08:33):
Stimate ofertant,
In urma solicitarii Dumneavoastra,va confirmam ca,in conformitate cu prevederile Caetului de sarcini , pentru ambele pozitii mentionate -50CL17C(confectii metalice diverse,inclusiv scari exterioare de incendiu,parapete,balustrade,chepenguri etc) si 52CE20A (jgheaburi tip brass din tabla protejata anticoroziv diametr.100) -se va aplica pretul 0.00 lei pentru toate componentele reutilizabbile, aceasta fiind preluate integral din materialele rezultate in urma demolarilor.Singurile elemente care nu pot fi refolosite noi si evaluate separat ,conform devizului. Prin aceasta masura asiguram atit optimizarea bugetului proiectului,cit si reducerea deseurilor si respectarea principiilor de economie circulara.
Rananem la dispozitiea Dumneavoastra pentru orce alte clarificari.
Data:
21 iul 2025, 18:31
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI
Întrebare:
La fel pozitia 52 CE20A Sisteme de jgheaburi tip brass din tabla protejata anticoroziv ф100 (material de la demontari) Sprecificati va rog care anume resurse(material) se vor reutiliza ca sa stim la care sa ramaina pretul 0,00 lei
Răspuns (24 iul 2025, 08:33):
Stimate ofertant,
In urma solicitarii Dumneavoastra,va confirmam ca,in conformitate cu prevederile Caetului de sarcini , pentru ambele pozitii mentionate -50CL17C(confectii metalice diverse,inclusiv scari exterioare de incendiu,parapete,balustrade,chepenguri etc) si 52CE20A (jgheaburi tip brass din tabla protejata anticoroziv diametr.100) -se va aplica pretul 0.00 lei pentru toate componentele reutilizabbile, aceasta fiind preluate integral din materialele rezultate in urma demolarilor.Singurile elemente care nu pot fi refolosite noi si evaluate separat ,conform devizului. Prin aceasta masura asiguram atit optimizarea bugetului proiectului,cit si reducerea deseurilor si respectarea principiilor de economie circulara.
Rananem la dispozitiea Dumneavoastra pentru orce alte clarificari.
Data:
23 iul 2025, 11:15
Subiectul întrebării:
Perioada de depunere a ofertelor
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să analizați posibilitatea prelungirii perioadei de depunere a ofertelor. Observăm că perioada actuală de depunere începe joi, după ora 10:00, și se încheie dminică, la ora 10:00, ceea ce oferă efectiv aproximativ o zi şi jumătate lucrătoare pentru pregătirea și transmiterea ofertei.
Această perioadă este una destul de restrictivă, având în vedere că include două zile de weekend, când majoritatea instituțiilor și companiilor nu lucrează, iar accesul la anumite documente sau semnături necesare poate fi limitat. Pentru a asigura o participare echitabilă și o pregătire riguroasă a ofertelor, considerăm oportună extinderea termenului de depunere înclusiv pînă la data de 28-29. Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere.
Răspuns (24 iul 2025, 08:47):
Stimat ofertant,
Va multumim pentru solicitarea de clarificare.Din pacate ,nu putem aproba prelungirea perioadei de depunere din urmatoarele motive:Toata documentatia necesara-inclusiv caetul de sarcini si formularele- a fost pusa la dispozitie inca de la publicarea invitatiei la licitatie,astfel incit fiecare ofertant a avut suficient timp pentru asi redfacta si completa dosarul de participare, mai mult de atit,modificarea termenului de depunere a dosarelor de participare ar perturba intregrul plan de achizitii si ar amina etapele ulterioare( evaluarea,contractarea si demararea lucrarilor),stabilit in planul anual al autoritatii cantractante.Va asiguram ca termenul actual asigura un cadru echitabil tuturor participantilor.Ramanem la dispozitiea Dumneavostra pentru orce alte intrebari.O zi buna.
Data:
23 iul 2025, 16:31
Subiectul întrebării:
Intrebare catre AC
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta, Conform punctului 12 din document, termenul de executie a lucrarilor este de maximum 4 luni de la primirea ordinului de incepere, dar nu mai tarziu de 31.12.2025. Totodata, in punctul referitor la conditiile de achitare, este prevazut ca doar 38% din valoarea lucrarilor va fi achitata in anul 2025, iar 62% in anul 2026. In acest context, rugam sa clarificati: Cum se va asigura plata integrala a lucrarilor executate pana la 31.12.2025, in conditiile in care majoritatea sumei (62%) este planificata pentru anul bugetar urmator, 2026? Aceasta situatie poate genera dificultati financiare pentru operatorii economici, in lipsa unui mecanism clar de garantare a achitarii lucrarilor receptionate. Rugam sa clarificati acest aspect!
Răspuns (24 iul 2025, 09:11):
Stimat ofertant,Va multumim pentru interes si pentru solicitarea de clarificari.In ceea ce priveste punctualitatea platilor pentru lucrarile ce vor fi executate,va comunicam urmatoarele:
Obiectul acestei licitatii este bugetat in regim miltianual,pe exercitiile financiare 2025 si 2026,prin urmare contractul se va derula pe doua exercitii bugetare.Dupa cum este specificat in anuntul de participare,lucrariile trebuie finalizate pina la 31.12.2025 si receptionate prin proces-verbal,iar in baza acestuia se va emite ordinul de plata de 38% din valoarea contractului,utilizind creditele bugetare aferente exercitiului 2025. Pentru prtocentul de 62% aferent restul de lucrari receptionate in aceeasi perioada,autoritatea contractanta si-a asigurat angajamentul de cheltuieli in bugetul anului 2026, astfel incit,imediat dupa aprobarea si deschiderea exercitiului financiar se va emite ordinul de plata pentru aceasta suma. O zi buna.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK