1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2025 10:07
până la 22.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2025 10:00
până la 01.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 55 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2025, 10:07 - 22 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2025, 10:00 - 1 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor din anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2025, 10:06
Data ultimilor modificări
11 iul 2025, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
55 000 MDL
Achizitii.md ID
21450597
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
15 aug 2025 03:00 - 31 aug 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Smart-UPS CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard echipamente tic.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 10:07
anunt de participare echipamente tic.docx
tenderNotice
-
11.07.25 10:07
caiet de sarcini echipamente tic.docx
Specificaţie tehnică
-
11.07.25 10:07
declaratie beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 10:07
duae_new.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 10:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 23 780 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 35 000 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 80 380 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Smart-UPS
Data:
11 iul 2025, 14:18
Subiectul întrebării:
Placă de interfață detașabilă.
Întrebare:
Buna ziua, Placă de interfață detașabilă - trebuie sa fie inclusa in pret sau aveti nevoie numai pentru posibilitate de instala?
Răspuns (11 iul 2025, 14:42):
Bună ziua, Placă de interfață detașabilă - trebuie sa fie inclusa in pret.
Smart-UPS
Data:
16 iul 2025, 13:47
Subiectul întrebării:
UPS
Întrebare:
Buna ziua Numărul și tpul prizelor de ieșire. Factorul de putere (Power Factor) conform reglementărilor europene actuale, acesta trebuie sa fie de minimum 0,95. Astfel rugam de a rectifica caietul de sarcini.
Răspuns (16 iul 2025, 15:06):
UPS cu 8 ieșiri C13 și 1 ieșire C19, power factor de la 0,90 până la 0,99, (echivalent UPS Eaton 5PX)
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări