Achiziţie publică
21450526
Lot 1: Servicii de mentenanță imprimante
1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2025 10:25
până la 15.07.2025 15:00
până la 15.07.2025 15:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2025 15:00
până la 18.07.2025 17:00
până la 18.07.2025 17:00
3
Licitaţie
21.07.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
15 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 iul 2025, 10:25 - 15 iul 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 iul 2025, 15:00 - 18 iul 2025, 17:00
Începutul licitației:
21 iul 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Lot 1: Servicii de mentenanță imprimante
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2025, 9:40
Data ultimilor modificări
11 iul 2025, 10:25
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
150 MDL
Achizitii.md ID
21450526
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Durata contractului
1 aug 2025 10:21 - 30 iul 2026 10:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1: Servicii de mentenanță imprimante
CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 35.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
declaratia operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
Declarația ofertantului privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017
11.07.25 10:25
formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
caiet de sarcini cartuse. servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic.pdf
caiet de sarcini cartuse. servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
11.07.25 10:25
experienta similara.docx
Documentele la ofertă
Declarație privind experiența similară, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
anunt de participare. servicii de reparatie si întretinere a echipamentului informatic 1.semnat.pdf
anunt de participare. servicii de reparatie si întretinere a echipamentului informatic 1.semnat.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achizție
11.07.25 10:25
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
specificatii tehnice. servicii de reparatie si intretinere a echipamentului informatic.pdf
specificatii tehnice. servicii de reparatie si intretinere a echipamentului informatic.pdf
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
11.07.25 10:25
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK